صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل 4 ستاره در ایلام

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از صدور موافقت اصولی هتل 4ستاره شهر ایلام اطلاع داد.

صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل 4 ستاره در ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده گفت: بنا به درخواست بخش خصوصی کمیته فنی سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با صدور موافقت اصولی هتل 4 ستاره در شهر ایلام با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال موافقت کرد.

او اضافه نمود: کمیته فنی سرمایه گذاری اداره کل با توجه به احتیاج مبرم استان و شهر ایلام به هتل 4 و 5 ستاره در استانداردهای ابلاغی در راستای جلب و جذب گردشگران داخلی و خارجی و افزایش تورهای گردشگری ورودی با ایجاد این طرح موافقت کرد.

شنبه زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه استان ایلام یکی از معبرهای اصلی تردد زوار به شهرهای مذهبی عراق است این منطقه احتیاجمند سرمایه گذاری در بخش ساخت و تجهیز هتل 4 و 5 ستاره است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه این استان از هرگونه سرمایه گذاری که منجر به توسعه و تقویت صنعت گردشگری منطقه گردد، استقبال می نماید، ابراز امیدواری کرد با همکاری کمیسیون گردشگری زمینه لازم برای تقویت گردشگری این منطقه فراهم گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12851

به "صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل 4 ستاره در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل 4 ستاره در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید