ضرر بی سابقه شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به دلیل شیوع گسترده کرونا

به گزارش مجله سلو بلاگ، مقامات دولتی و ایالتی آلمان شب گذشته درباره تمدید محدودیت های کلی همراه با بازگشایی ها در بعضی زمینه ها توافق کردند و مقامات شرکت هواپیمایی لوفت هانزا هم از ضرر بی سابقه این شرکت در سال 2020 خبر داده اند.

ضرر بی سابقه شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به دلیل شیوع گسترده کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هندلزبلات ، دولت فدرال آلمان و مقامات ایالتی روز گذشته بعد از مذاکرات طولانی مدت درباره کاهش بعضی محدودیت ها و بعضی بازگشایی ها در عرصه های تجاری، فرهنگی و تجاری تصمیم گیری کردند. اما محدودیت های کلی تا 28 ماه مارس همچنان در این کشور پا برجا خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در صورت افزایش مجدد آمار مبتلایان قواعد ومحدودیت های سختگیرانه مجددا اعمال خواهد شد. صدر اعظم آلمان و مقامات ایالاتی در این کشور قرار شد مجددا در 22 ماه مارس نشستی را برای چگونگی ادامه فرایند مبارزه با بحران کرونا برگزار نمایند. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده محدودیت های کلی تا 28 ماه مارس همچنان پا برجا خواهد بود.

حدود 12 هزار ابتلای روزانه در آلمان

انستیتو رابرت کخ آلمان هم صبح امروز از ابتلای 11912 مورد جدید ابتلا به کرونا در عرض 24 ساعت در این کشور اطلاع داد که 43 مورد بیشتر از پنج شنبه هفته گذشته بوده است. 359 نفر دیگر هم در این مدت در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

در این میلن وولفگانگ کوبیکی، معاون رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان دولت را متهم نموده که با خطا های خود در مدیریت بحران کرونا اعتبار بین المللی آلمان را خدشه دار نموده است.

کریستین لیندنر، رئیس حزب لیبرال دموکرات هم دولت را به شکست در مبارزه با کرونا متهم نموده است.

در این میان آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان شب گذشته بعد از سرانجام نشست خود با مقامات ایالتی در سخنانی از دوران گذار برای وارد شدن به مرحله ای جدید اطلاع داده و گفت: این دوران نباید با بی دقتی و بی مبالاتی همراه گردد. اما همراه با امیدهای موجهی خواهد بود. بهار 2021 متفاوت از بهار سال گذشته خواهد بود.

مرکل همچنین تاکید نمود که در اروپا نمونه هایی از وقوع موج سوم دراماتیک کرونایی وجود دارد. وی اضافه کرد: این برای ما هم یک خطر است.

مرکل: ویروس انگلیسی به زودی بر کشور غالب خواهد شد

صدر اعظم آلمان همچنین گفت که سهم آلودگی به ویروس های جهش یافته در کشور در حال حاضر 50 درصد است و ویروس جهش یافته انگلیسی در روزهای آینده به نوع غالب در سراسر کشور تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ما در مرحله حساسی قرار داریم.

در این میان کارل لایترباخ، از سیاستمداران مسائل بهداشتی حزب سوسیال دموکرات و مشاور دولت آلمان درباره کاهش محدودیت های تصمیم گرفته شده از طرف دولت هشدار داده و در پیامی توئیتری در این باره ابراز نگرانی نموده و محتمل ترین سناریو را این دانست که با این تصمیمات موج سوم به آرامی شروع گردد.

ضرر میلیاردی شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان

کاهش پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان در سال 2020 منجر به رکورد بالای کاهش درآمد برای این شرکت هواپیمایی شده است. سال 2020 برای این شرکت هواپیمایی سالی واقعا وحشتناک بود. کرونا یک کاهش درآمد 6.7 میلیارد یورویی که پایین ترین رکورد درآمد برای این شرکت محسوب می گردد را به ارمغان آورد.

این شرکت هواپیمایی در سال 2019 درآمد 1.2 میلیاردی داشت. مقامات این شرکت هواپیمایی همچنین چشم انداز بدبینانه و تیره و تاری را برای سال 2021 هم ترسیم نموده اند.

گردش اقتصادی این شرکت در سال اول کرونایی یعنی سال 2020 با 63 درصد کاهش به 13.6 میلیارد یورو رسید.

ینز اشپاهن، وزیر بهداشت آلمان هم درباره تصمیمات اتخاذ شده از طرف دولت ها و مقامات ایالتی برای کاهش بعضی محدودیتها و تمدید قرنطینه حمایت نموده و گفت: ما در وسط راه قرار داریم و هنوز بر این بحران غلبه ننموده ایم.

وی تاکید نمود که به دلیل گسترش ویروس های جهش یافته اوضاع همچنان پویا است. اشپاهن همچنین از واکسیناسیون حدود 5.5 درصد شهفرایندان آلمانی اطلاع داد.

جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 2472896 نفر به کرونا مبتلا شده و 71711 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30212

به "ضرر بی سابقه شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به دلیل شیوع گسترده کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر بی سابقه شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به دلیل شیوع گسترده کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید