عربده کش جنوب در تله پلیس افتاد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری فردی شرور که علاوه بر اخلال در نظم عمومی، شیشه های 5 دستگاه خودرو و 3 باب مغازه را در محله خزانه تخریب کرده بود، خبر داد و گفت: متهم کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

عربده کش جنوب در تله پلیس افتاد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایران آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ساعت 02:45 بامداد چهارم آبان ماه، خبری مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید بژ رنگ در حالتی غیرعادی با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد، شیشه های 5 دستگاه خودروی سواری و 3 باب مغازه را شکسته و خسارت به خودرو ها و مغازه ها وارد کرده اند، دریافت شد.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع این حادثه، تیمی از ماموران کلانتری 160 خزانه به نشانی اعلامی اعزام شدند. ولی تعیین شد متهمان پس از تخریب خودرو ها و شیشه های مغازه از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی، پلاک انتظامی خودروی متهمان به دست آمد، گفت: در رصد های اطلاعاتی مالک خودرو که همان راننده خودروی سواری بود، شناسایی شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران افزود: ماموران کلانتری خزانه پیروز شدند با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی های قضائی، این فرد شرور را کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.

وی بیان داشت: متهم به کلانتری خزانه انتقال و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه هر 8 مالباخته با طرح شکایت و اعلام خسارت وارده خواستار پیگیری قضائی شدند، افزود: دستگیری متهم دوم پرونده کماکان ادامه دارد و متهم اصلی پرونده به مراجع قضائی معرفی گشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24033

به "عربده کش جنوب در تله پلیس افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربده کش جنوب در تله پلیس افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید