فتاحی: تمام استادیوم ها نهایتاً تا چهارشنبه آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر می شوند، بلیت فروشی فقط الکترونیکی خواهد بود

به گزارش مجله سلو بلاگ، سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت، کلیه استادیوم هایی که پذیرای تیم های لیگ رجحان هستند نهایتاً تا روز چهارشنبه هفته جاری مهیای انجام مسابقات خواهند شد.

فتاحی: تمام استادیوم ها نهایتاً تا چهارشنبه آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر می شوند، بلیت فروشی فقط الکترونیکی خواهد بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سعید فتاحی در خصوص کارهای اجرا شده برای برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: با توجه به همت و پشتکار مسئولان باشگاه ها، وزارتخانه های ورزش و جوانان، صنعت و معدن و نفت، الزامات امنیتی استادیوم ها در حال اجرا است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به الکترونیکی شدن بلیت ها گفت: فروش بلیت ها به صورت کاملاً الکترونیکی و از منزل انجام می گردد و باشگاه میزبان موظف است که نحوه خرید بلیت را اطلاع رسانی و در اختیار مردم بگذارد.

وی همچنین در خصوص نحوه خریداری کردن بلیت توضیح داد: گیت های ورودی استادیوم ها نصب شده است و همه باید به وسیله کارت ملی، بلیت خود را خریداری نمایند و همچنین باید کارت ملی خود را جهت ورود به استادیوم همراه داشته باشند.

فتاحی اضافه نمود: استادیوم ها مجهز به دوربین های مداربسته و جایگاه ها شماره گذاری شده اند و طرفداران و تماشاگران موظفند روی شماره جایگاه درج شده روی بلیت شان بنشینند و به وسیله دوربین های داخل استادیوم شناسایی می شوند. مردم باید با رعایت قوانین به فرهنگ سازی این مهم یاری نمایند تا ما نیز بتوانیم مانند کشورهای پیشرفته جهان لیگ را برگزار کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به جدید بودن سیستم الکترونیکی مسابقات گفت: از آنجایی که این سیستم جدید است و مردم هنوز آشنایی کامل با آن ندارند امکان دارد در هفته های اول با مسائل اندکی روبرو شوند. به همین خاطر ما از طرفداران خواهش می کنیم شکیبا باشند.

فتاحی خاطر نشان کرد: دوستان ما در بحث فنی قول داده اند که با مهارت خود و یاری نیروی انتظامی مسائل را به حداقل برسانند.

وی درباره زمان برگزاری بازی ها هم یادآور شد: مسابقات روز پنجشنبه 31 مرداد ماه با انجام بازی پرسپولیس - پارس جم جنوبی افتتاح می گردد و همچنین بازی های دیگری در روزهای پنجشنبه و آدینه برگزار می شوند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه بیان نمود: 50 تا 60 درصد از استادیوم های برای هفته اول آماده هستند. چهار استادیوم در حال حاضر آماده هستند و چهار استادیوم دیگر تا فردا (سه شنبه) یا نهایتاً پس فردا شب (چهارشنبه شب) آماده خواهند شد.

فتاحی از آمادگی طبقه اول استادیوم های آزادی تهران، امام علی (ع) سیرجان، بنیان دیزل تبریز و شهدای شهر قدس اطلاع داد و گفت: استادیوم های تیم های نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن اصفهان، شاهین شهرداری بوشهر و فولاد خوزستان هم تا فردا آماده خواهند شد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7462

به "فتاحی: تمام استادیوم ها نهایتاً تا چهارشنبه آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر می شوند، بلیت فروشی فقط الکترونیکی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: تمام استادیوم ها نهایتاً تا چهارشنبه آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر می شوند، بلیت فروشی فقط الکترونیکی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید