فدراسیون حمایت بیشتری کند تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، نسیمه غلامی در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی تیمش و شکست تیم مس کرمان گفت: بازی خوبی بود و توانستیم برنامه های مد نظر را در زمین اجرا کنیم. تیم کرمان مثل همواره خوب ظاهر شد ولی این تیم ما بود که پیروز شد موقعیت ها را به گل تبدیل کند و پیروز گردد. تیم هیات فوتبال تیم همدل و خوبی است که با هدف قهرمانی کوشش می نماید. خداراشکر شرایط خوبی در تیم دارم و برای بازی هفته آینده مهیا می شویم.

فدراسیون حمایت بیشتری کند تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم

بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان درباره سطح کیفی مسابقات نیز گفت: سطح کیفی مسابقات بالاست چرا که تیم های خوبی حضور دارند و ملی پوشان در سایر تیم ها پخش شده اند. حدد 7 تیم مدعی قهرمانی حضور دارند. شرایط خوبی در تیم دارم و سرمربی نیز از من رضایت دارد ، امیدوارم فصل جاری را با قهرمانی پشت سر بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه درباره شرایط تیم ملی نیز گفت: حدود 10 ماه تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا 2020 زمان باقی مانده است و ملی پوشان هدف بزرگی دارند تا بتوانیم از عنوان قهرمانیمان دفاع کنیم . به بازی های تدارکاتی زیادی احتیاج داریم تا بتوانیم خود و تیم را محک بزنیم.

وی ادامه داد: از فدراسیون فوتبال تقاضا داریم بیشتر از تیم حمایت نمایند. می دانیم که کادرفنی برنامه ریزی خود را دارد و برای بهتر شدن تیم کوشش می نماید اما فدراسیون حمایت بیش تری کند بازی های تدارکاتی بیش تری در نظر بیگرد تا ما نیز با کوشش و پشتکار برای دفاع از قهرمانی بجنگیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8250

به "فدراسیون حمایت بیشتری کند تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون حمایت بیشتری کند تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید