فعالیت 4200 شرکت دانش بنیان در کشور

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: هم اینک در کشور بیش از چهار هزار و 200 شرکت دانش بنیان در حال فعالیت است که معاونت از این شرکت ها به طور جدی حمایت می نماید و تسهیلاتی برای آنان در نظر گرفته است.

فعالیت 4200 شرکت دانش بنیان در کشور

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری شیراز و شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک با اشاره به احتیاجمندی های شرکت های دانش بنیان، گفت: شرکت های دانش بنیان بیشتر از احتیاج اقتصادی، احتیاجمند محیطی برای کسب و کار هستند تا کسی برای آنها مزاحمت ایجاد نکند و پارک علم و فناوری این احتیاج را تأمین می نماید.

وی اضافه نمود: در کشور بیش از چهار هزار و 200 شرکت دانش بنیان در حال فعالیت است که از این شرکت ها معاونت به طور جدی حمایت می نماید و تسهیلاتی برای آنان در نظر گرفته است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری بیان نمود: از مرکز سلول های بنیادی بازساختی علوم پزشکی حمایت می گردد و قرارداد مفصلی با دانشگاه علوم پزشکی داریم. دانشگاه علوم پزشکی شیراز جزو سه دانشگاه مورد حمایت معاونت فناوری است که با آن قرارداد یک صد میلیاردی ریالی داریم و در زیرساخت ها و تسهیلات به علوم پزشکی و شرکت های دانش بنیان یاری می کنیم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3188

به "فعالیت 4200 شرکت دانش بنیان در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 4200 شرکت دانش بنیان در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید