فیلم جنگ و جنون در رشت به نمایش در خواهد آمد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رضا ثقتی ظهر شنبه در مصاحبه با خبرنگاران اضافه کرد: فیلم سه گانه جنگ و جنون به نویسندگی و کارگردانی سودابه مرادیان عصر نوزدهم دی ماه جاری در رشت به نمایش در خواهد آمد و از سوی فیلمساز نقد و آنالیز می گردد.

فیلم جنگ و جنون در رشت به نمایش در خواهد آمد

وی اظهارداشت: فیلم سه گانه جنگ و جنون به نام های میهن (مستند اول)، قصه خاک سوخته (مستند دوم) و ماشین روز قیامت (مستند سوم) طی سال های 78 تا 88 از سوی این فیلمساز جوان نوشته، کارگردانی و مونتاژ شده است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت گفت: این فیلم تا به امروز پیروز به دریافت جوائز بسیاری از جشنواره های فیلم فروغ، کیش، هامبورگ آلمان، درسدن آلمان، ابنزه اطریش، برنو جمهوری چک و ونکوور کانادا شده و همچنین در جشنواره های هیوستون و سیاتل آمریکا حضوری پیروز داشته است.

وی افزود: سودابه مرادیان متولد 1351 کارگردان، تدوین گر و مستندساز ایرانی است، وی دانش آموخته سینما گرایش تدوین در دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است.

ثقتی اظهارداشت: این هنرمند چند اثر سینمایی و ویدئویی مستند در کارنامه کاری خود دارد و در چندین جشنواره داخلی و خارجی شرکت نموده و جوائزی به دست آورده است.

وی اذعان داشت: مرادیان نویسندگی، کارگردانی و مونتاژ اپیزودهایی از مجموعه همراه ایرانیان، مونتاژ فیلم سینمایی آفتابگردان های وحشی، نویسندگی، کارگردانی و مونتاژ بخش های داستانی مجموعه ترکیبی نام من فرداست، تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه مستند زنانی از روستا، تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه مستند باران برای بقا، نویسندگی، کارگردانی و مونتاژ فیلم داستانی قافله سالار و غیره را بر عهده داشته است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت افزود: ایشان همچنین عضو هیئت داوری از طرف انجمن مستندسازان در هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه، عضو هیئت داوران برای انتخاب بهترین مستند در جشن خانه سینما، مدیر اجرایی نخستین کارگاه آموزش تخصصی مستندسازی، نائب رئیس انجمن مستندسازان سینمای ایران در سال های 1388 - 1387 و غیره بوده است.

وی یادآورشد: فیلم سه گانه جنگ و جنون با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت نوزدهم دی ماه ساعت 16 در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت به نمایش در خواهد آمد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13880

به "فیلم جنگ و جنون در رشت به نمایش در خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جنگ و جنون در رشت به نمایش در خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید