قرنطینه صدها روستا در شمال شرق چین به خاطر کرونا

به گزارش مجله سلو بلاگ، مقامات محلی چین از اعمال مقررات قرنطینه خانگی در صدها روستای استانی واقع در شمال شرق این کشور پس از گزارش موارد جدیدی از ابتلا به کووید-19 خبر دادند.

قرنطینه صدها روستا در شمال شرق چین به خاطر کرونا

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، همچنین بیش از 1000 ساختمان مسکونی در شهر شولان واقع در مرکز استان جیلین به دنبال گزارش چندین مورد جدید ابتلا در آن ها تحت قرنطینه قرار گرفتند.

همچنین بیشتر حمل و نقل ها به 1205 روستا و مناطق اطراف آن ها به منظور مقابله با شیوع کروناویروس متوقف شده است.

شهردار شولان نیز اعلام نموده که همه اقدامات پیشگیری و کنترل بطور جدی طبق تصمیم گیری دولت مرکزی و الزامات استان ها و شهرها از زمان شروع شیوع کروناویروس در این منطقه اجرا شده اند.

به گفته وی تا پیش از هفتم ماه مه هیچ مورد محلیِ ابتلا در این شهر وجود نداشته و با توجه به هم مرز بودن این شهر با روسیه احتمالا بعضی از شهروندان با سفر به آنجا این ویروس را با خود به شهر آورده اند.

از روز آدینه مقامات شهر شولان از 16 مورد تأیید شده در این شهر خبر دادند. به گزارش کمیسیون بهداشت و درمان منطقه، استان جیلین که شهر شولان نیز بخشی از آن است، تا به امروز در مجموع 121 مورد محلی و 19 مورد مسافر مبتلا به کووید-19 را ثبت نموده است. در اوایل هفته جاری این منطقه پرخطر اعلام شده بود.

453 نفر دیگر نیز که با کسانی که در شولان مبتلا شده بودند، تماس داشتند در قرنطینه و تحت نظارت پزشکی قرار گرفته اند.

یکی از مقامات چینی که در کنترل شیوع کروناویروس در ووهان نقش به سزایی داشته برای یاری به کنترل این ویروس اکنون به جیلین رفته است.

شهردار شولان با بیان اینکه تا به امروز 19 هزار و 228 تست کرونا از شهروندان این شهر انجام شده، گفت با تمرکز بر جوامع مسکونی و اماکن عمومی کلیدی که محل تأیید موارد جدید ابتلا بوده است، آزمایش اسید نوکلئیک برای کروناویروس از همه شهروندان گرفته خواهد شد.

بنا بر گزارش ان بی سی نیوز، بیش از 300 داوطلب جوان برای یاری به تب سنجی شهروندان، حمل و نقل و مشاوره روانشناختی راهی شولان شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17517

به "قرنطینه صدها روستا در شمال شرق چین به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه صدها روستا در شمال شرق چین به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید