لیگ برتر بوکس، متمرکز برگزار نشود

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/خوزستان رییس هیات بوکس خوزستان با بیان این که برگزاری لیگ برتر کشور باعث پشتوانه سازی برای این رشته می گردد، گفت: برگزاری لیگ باعث پویایی و شکوفایی استعدادهای نهفته می گردد و یاری بسزایی در تقویت و شادابی تیم ملی نیز دارد.

لیگ برتر بوکس، متمرکز برگزار نشود

حمید زنگنه منش در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری لیگ برتر بوکس کشور پس از یک دهه، اظهارکرد: همان طور که جوان گرایی در کادر فدراسیون صورت گرفته است، امیدوارم آقای ثوری، رییس فدراسیون به جوانان نیز در برگزاری لیگ اعتماد و برای این لیگ از افرادی که پتانسیل، انرژی و شادابی لازم را دارند، استفاده کند.

وی با اعلام آمادگی خوزستان برای حضور در لیگ برتر بوکس کشور نیز بیان کرد: خوزستان حتی این پتانسیل را دارد که با 2 تیم در این رقابت ها شرکت کند. برگزاری لیگ باعث پویایی و شکوفایی استعدادهای نهفته می گردد و یاری بسزایی در تقویت و شادابی تیم ملی دارد زیرا لیگ باعث می گردد، بوکسورها همواره آمادگی لازم را داشته باشند.

رییس هیات بوکس خوزستان با بیان این که امیدوارم در این دوره نیز همه یاری کنیم که لیگ برتر به نحو احسن برگزار گردد، گفت: مشکل اساسی این است که با شرکت هایی که جهت ورود به مسابقات هماهنگ شده است، خواهان اساسنامه مدون نحوه برگزاری مسابقات هستند و می خواهند لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار گردد و متمرکز نباشد تا بتوانند خود را با توجه به تبلیغات صورت گرفته، مطرح نمایند. امیدوارم فدراسیون این مهم را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: برگزاری لیگ به صورت متمرکز، انگیزه تیم ها را از ورود به لیگ کاهش خواهد داد زیرا برگزاری متمرکز، لیگ را به مسابقات منطقه ای شبیه می نماید. به هر حال امیدوارم فدراسیون از این کار صرف نظر کند. همچنین قرارداد تیم های استان ها باید مانند سایر رشته های قهرمانی و حرفه ای در هیات استان ها بسته گردد تا استان ها بتوانند در برگزاری مسابقات به نحو شایسته همکاری لازم را داشته باشند.

زنگنه منش در سرانجام گفت: ان شاءالله این لیگ باعث پشتوانه سازی برای بوکس استان ها و کشور گردد و با این کار بوکس ایران به درجات بالایی در مسابقات جهانی و آسیایی برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 22 مرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 18431

به "لیگ برتر بوکس، متمرکز برگزار نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر بوکس، متمرکز برگزار نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید