مجله قدیمی دانشگاه تهران بازنشر شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مجله قدیمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، با هدف احیا و بهره مندی از اندیشه فرهیختگان گذشته بازنشر شد.

مجله قدیمی دانشگاه تهران بازنشر شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران،مجله قدیمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، با هدف احیا و بهره مندی از اندیشه فرهیختگان گذشته بازنشر شد. این دانشکده از قدیمی ترین دانشکده های دانشگاه تهران به شمار می رود که از زمان تأسیس تاکنون، فرهیختگان بی شماری را در حوزه علوم انسانی، تربیت و به جامعه دانشگاهی و فرهنگی کشور معرفی نموده است و همیشه در طی سالیان طولانی از حضور استادان برجسته بهره مند بوده است.

146 مجله اسکن شده در سایت دانشکده نهاده شد

مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی، از سال 1332 انتشار یافته و در بین نشریات دانشگاهی قدمت بالایی دارد. بی گمان بهره مند شدن از این نشریات قدیمی باعث آشنایی بیشتر با افکار و قلم استادان برجسته علوم انسانی در یکصد سال اخیر می گردد. به همین منظور و برای استفاده جامعه دانشگاهی و علاقمندان این حوزه دانشکده ادبیات و علوم انسانی با هدف احیا و بهره مندی از اندیشه فرهیختگان گذشته، این مجلات ارزشمند را در بخش نشریات دانشکده بازنشر داده است.

بر این اساس، تعداد 146 مجله اسکن شده در سایت دانشکده نهاده شده است که قدیمی ترین و اولین مجله اسکن شده جلد یک شماره یک در سال 1332 شمسی و جدیدترین مجله اسکن شده مربوط به سال 1389 شمسی است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11251

به "مجله قدیمی دانشگاه تهران بازنشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجله قدیمی دانشگاه تهران بازنشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید