مدیرعامل باشگاه: تیم مان جوان است، نیاز به فرصت داریم

به گزارش مجله سلو بلاگ، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک مغلوب نفت وگاز گچساران شد.

مدیرعامل باشگاه: تیم مان جوان است، نیاز به فرصت داریم

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت در انتها این دیدار در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در دیدار با نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: بازیکنان ما در این دیدار تلاش زیادی کردند و موقعیت های گل خوبی را نیز بوجود آوردند.

وی بابیان اینکه تیم بعثت از وجود بهترین مهاجمان برخوردار است، گفت: هرچند نزدیک به هفت موقعیت گل 100 درصدی داشتیم، اما چون مهاجمان تیم تمرکز نداشتند، هیچ کدام گل نشد.

مدیرعامل باشگاه یادآورشد: البته پس از بازی هفته گذشته که برابر تیم امیدیه در اهواز داشتیم، چندتن از بازیکنانمان دچار سرماخوردگی شدند و طی هفته جاری نتوانستند خوب تمرین کنند و برای بازی امروز هم مجبور شدیم تعویض بازیکنان داشته باشیم.

وی با انتقاد از ضعف داوری در این دیدار هم گفت: داوری این دیدار به حدی ضعیف بود که خود ناظر بازی هم قبول کرد که داوری اشتباهات زیادی داشته است.

حسنی در ادامه با رد برخی شایعات مبنی بر فشار باشگاه به بازیکنان و کادر فنی برای کسب نتیجه، اعلام کرد: از طرف باشگاه هیچ فشاری روی کادر فنی و تیم نیست و به بازیکنانمان هم ایمان داریم، چراکه تیمی که موقعیتهای گل زیادی خلق کند، یعنی تیمی قوی است.

وی در انتها یادآورشد: به همه هواداران تیم بعثت قول می دهیم که بازی به بازی بهتر شویم و آنها را خشنود تر کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8790

به "مدیرعامل باشگاه: تیم مان جوان است، نیاز به فرصت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل باشگاه: تیم مان جوان است، نیاز به فرصت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید