الهامی: تیم نساجی با مدعیان لیگ برتر قابل قیاس نیست، هفته قبل نه میهمان بودیم و نه میزبان

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت که تیمش با تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، مس و فولاد قابل قیاس نیست.

الهامی: تیم نساجی با مدعیان لیگ برتر قابل قیاس نیست، هفته قبل نه میهمان بودیم و نه میزبان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل طرفدار ضمن بیان این مطلب گفت: قبل از صحبت در خصوص بازی یک تبریک جانانه به عنایتی می گویم که نشان داده چه مربی توانمندی است. او تیم خیلی خوبی دارد و با ریتم بالا و منظم بازی می نماید. فردا قطعاً بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ما نیز شرایط خوبی داریم و تیم مان در شرایط مناسبی است و می خواهیم روال خوب مان را ادامه دهیم. با توجه به اینکه هفته قبل با وجود لیاقت برای کسب پیروزی مساوی نموده بودیم، در این بازی برای بردن بازی خواهیم کرد.

وی در ادامه اضافه نمود: کیفیت بازی ها در لیگ خیلی به هم نزدیک شده و کار سخت است. فشردگی بازی ها همه تیم ها را به چالش مصدومیت و محرومیت کشانده است. این کار را برای همه تیم ها سخت نموده است. باید از کوچکترین فرصت ها نیز استفاده کنیم. همه بازیکنانم می دانند که باید برای بازی فردا همه تمرکز مان را داشته باشیم تا دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی نساجی راجع به تساوی این تیم در هفته پیش توضیح داد: وقتی تیمی میزبان است فقط بحث تماشاگران نیست و بحث آشنایی بازیکنان با زمین هم در میان است. در هفته پیش ما نه میزبان بودیم و نه میهمان و در این زمین تمرین هم ننموده بودیم. برای بازی بعدی مان در مشهد نیز این شرایط را خواهیم داشت. از استادیوم امام رضا (ع) هم شناخت نداریم و ذوب آهن بیشتر از ما شناخت دارد. باید از آقای حدادیان تشکر ویژه داشته باشیم، چون هر هفته در سفر هستیم. البته برای بازی فردا نیازی به سفر نداشتیم و با توجه به همین موضوع این بازی از میزبانی برای ما بهتر است.

الهامی درباره اینکه تیم طرفدار نیز شرایط خیلی خوبی برای میزبانی ندارد، یادآور شد: تیم طرفدار شاید در زمین اختصاصی اش تمرین نکند، ولی بازی هایش در یک استادیوم انجام می گردد. قطعاً آنها شرایط خیلی بهتری از ما دارند، ولی ما مجبوریم با این شرایط بسازیم. فشردگی بازی ها کار ما را سخت نموده و مصدومیت و محرومیت همه تیم ها را اذیت می نماید. ما با تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، مس و فولاد قابل قیاس نیستیم. بعد از این تیم ها ما هستیم که باید سعی کنیم فرایند مان را تا نیم فصل ادامه دهیم و بعد از آن بتوانیم در ادامه راه یک تیم خیلی خوب و با شخصیتی تشکیل دهیم.

سرمربی نساجی درباره خستگی سفر های هر هفته این تیم گفت: خستگی وجود دارد، ولی تماشا طرفداران به ما انرژی می دهد. فصل پیش برای تمدید قرارداد گفتم که شرطی به جز زمین ندارم و به عشق طرفداران می مانم. دوست داشتم در استادیوم وطنی جمعیتی که اینطور شعار می دهند بازی کنیم، ولی نشد. ان شالله فصل بعد باید ببینیم چه می گردد.

الهامی درباره اینکه می تواند به کسب سهمیه فکر کند، یادآور شد: همه تیم ها جایگاهی را برای خودشان ترسیم می نمایند، ولی ما بازی به بازی پیش می رویم. در بازی فردا برای بردن بازی می کنیم و در ادامه راه هرچه که خدا بخواهد و تقدیرمان باشد رقم می خورد. الان همه تیم ها برترین ها را می خواهند و ما نیز الان در پی این هستیم که در ادامه راه پیروز باشیم. قول رتبه و جایگاهی را نمی دهم، ولی فردا در پی ارائه یک بازی خوب با تیم خوب رضا عنایتی هستیم.

وی که سابقه راهنمایی تراکتور را در کارنامه دارد درباره شرایط کنونی این تیم یادآور شد: از لحاظ بار فنی نمی توانم درباره تراکتور صحبت کنم، چون این تیم مربی خوبی دارد. شرایط کنونی این تیم، شرایطی است که ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد. فکر می کنم تراکتور این بحران را پشت سر خواهد گذاشت، چون تراکتور تیم بزرگ و مردمی است و فقط می توانم برای آنها آرزوی پیروزیت کنم. الان من مربی نساجی هستم و باید همه تمرکزم را برای تیمم بگذارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 44696

به "الهامی: تیم نساجی با مدعیان لیگ برتر قابل قیاس نیست، هفته قبل نه میهمان بودیم و نه میزبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: تیم نساجی با مدعیان لیگ برتر قابل قیاس نیست، هفته قبل نه میهمان بودیم و نه میزبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید