دوئل جذاب مدعیان کسب سهمیه، شانس بالای تراکتور برای آسیایی شدن

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران، گروه استان ها؛ دو تیم شهر خودرو و تراکتور از ساعت 20:15 امروز پنجشنبه از سری رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه امام رضا (ع) با قضاوت بیژن حیدری رو به روی هم صف آرایی می نمایند.

دوئل جذاب مدعیان کسب سهمیه، شانس بالای تراکتور برای آسیایی شدن

سرخ پوشان تراکتور پس از آغاز نه چندان خوبی که در آغاز مجدد رقابت ها پس از تعطیلات کرونایی داشتند، طی سه هفته اخیر توانستند با استفاده از لغزش حریفان و درخشش فوق العاده احسان حاج صفی، به رتبه دوم جدول رده بندی صعود نمایند.

فرایند رو به رشد تراکتور پس از باخت ناباورانه مقابل نساجی، با برد 2 گله برابر صنعت نفت، تساوی بدون گل در تهران مقابل استقلال با اندکی چاشنی شانس و نیز کسب 3 امتیاز تعیین نماینده خانگی برابر سپاهان، رقیب مستقیم تراکتور در کورس کسب سهمیه آغاز شده است و ساکت الهامی امیدوار است مثل چند هفته اخیر، در بازی برابر پدیده مشهد نیز نتیجه مورد انتظار طرفداران را کسب نموده و نایب قهرمانی و سهمیه آسیا را تقریباً قطعی کند.

در حال حاضر تراکتور با تفاضل گل +8 و کسب 44 امتیاز، پشت سر پرسپولیس صدرنشین که می توان گفت قهرمانی خود را قطعی نموده است، در رده دوم جدول جای گرفته است و به فاصله چند امتیاز اندک از تراکتور، تیم های سپاهان، شهر خودرو، استقلال و فولاد در کمین هستند تا با کوچک ترین لغزش احتمالی سرخ پوشان جای آنها را در مکان دوم جدول بگیرند.

رشید مظاهری غایب عظیم تراکتور

به همین دلیل نتیجه بازی امروز از اهمیت بسیار بالایی برای تراکتوری ها برخوردار است و بازیکنان این تیم روز سختی را سپری خواهند کرد، به ویژه اینکه رشید مظاهری، گلر مطمئن تیم به دلیل 4 کارته شدن، از بازی برابر پدیده محروم است.

از نکات جالب این مسابقه، حضور ساکت الهامی و مصطفی صداقت، در کادر فنی تراکتورسازی است که هر دو سابقه حضور به عنوان دستیار و یاری مربی در تیم شهر خودرو را در کارنامه دارند و صداقت، تا همین یکی دو هفته پیش از اعضای باشگاه شهر خودرو بود. بدین ترتیب باید دید که حضور این دو می تواند باعث شناسایی نقاط ضعف تیم مشهدی و استفاده تراکتور از این موضوع برای کسب حداکثر امتیازات گردد یا خیر.

در آن سوی میدان تیم شهر خودرو به تازگی سومین سرمربی را روی نیمکت خود می بیند و مجتبی سرآسیایی از کنار آنها رفته و هم اکنون سهراب بختیاری زاده راهنمایی این تیم را بر عهده گرفته است.

شهر خودرو ناچار به شکست تراکتور

شهر خودرو طی 25 هفته گذشته 12 پیروزی و 6 تساوی به دست آورده و متحمل 7 شکست شده است. آنها همچنین آمار 24 گل زده و 20 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. مشهدی ها هم اکنون با تفاضل گل +4 و کسب 42 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند؛ یعنی دو امتیاز کمتر از تراکتور و هم امتیاز با سپاهان و یک امتیاز بیشتر از استقلال.

می توان با قاطعیت گفت که شهر خودرو اگر می خواهد به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسد، باید بازی های آینده اش خصوصاً ملاقات امروز با تراکتور را با دریافت امتیاز پشت سر بگذارد.

البته غیبت بازیکنانی مثل امین قاسمی نژاد و محمدعلی فرامرزی که جزو مهم ترین بازیکنان ترکیب شهر خودرو هستند، کار را برای سهراب بختیاری زاده در برابر تراکتور سخت خواهد نمود.

حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت مهمترین جدال هفته بیست و ششم لیگ برتر ما بین دو رقیب مستقیم در راستا کسب سهمیه، به سود کدام تیم سرانجام خواهد یافت، آیا ساکت الهامی می تواند همچون هفته های گذشته با درخشش بازیکنانی مثل حاج صفی و اسدی و کمی خوش شانسی، تیم نه چندان شاداب خود را در رده دوم جدول نگه دارد یا اینکه سهراب بختیاری زاده پس از باخت دو بر یک هفته گذشته برابر پارس جنوبی، این بار و در خانه با شکست تراکتور برای حریفان خط و نشان خواهد کشید؟

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 20225

به "دوئل جذاب مدعیان کسب سهمیه، شانس بالای تراکتور برای آسیایی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل جذاب مدعیان کسب سهمیه، شانس بالای تراکتور برای آسیایی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید