ستاره استقلال در آستانه جدایی؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، در حال حاضر نیز استقلال درباره سرنوشت من تصیمیم گیری خواهد کرد و فکر می کنم ظرف 48 ساعت آینده تکلیفم با فولاد معین شود. بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در نیم فصل دوم لیگ برتر فصل گذشته باشگاه استقلال تصمیم گرفتن به فولاد رفته و صالح حردانی آبی پوش شود. اکنون نیز باشگاه تا 48 ساعت آینده تکلیف من معین می شود.

ستاره استقلال در آستانه جدایی؟

آرش رضاوند روز جمعه در پایان بازی محبت آمیز استقلال و هوادار، گفت: شرایط استقلال خوب و ایده آل است و برای لیگ برتر آمادگی خوبی دارد.

وی اضافه کرد: استقلال در ترکیه اردوی مناسبی داشت و تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را پشت سر گذاشت و تا زمان دیدار با سپاهان به اوج آمادگی خواهد رسید.

بازیکن استقلال خاطر نشان کرد: اینکه گفته می شود فصل گذشته و با رفتن به فولاد، احیا شدم درست نیست. اتفاق خاصی در استقلال برای من رخ نداده بود که با حضور در تیم دیگری متحول شوم.

رضاوند تاکید کرد: در نیم فصل دوم لیگ برتر فصل گذشته باشگاه استقلال تصمیم گرفتن من به فولاد رفته و صالح حردانی آبی پوش شود. در حال حاضر نیز استقلال درباره سرنوشت من تصیمیم گیری خواهد کرد و فکر می کنم ظرف 48 ساعت آینده تکلیفم با فولاد معین شود چرا که مدیران دو تیم در حال مذاکره هستند.

وی گفت: استقلال در فصل تازه تیم بسیار خوبی است، بیشتر نفرات این تیم حفظ شده و بازیکنان موثری به خدمت گرفته شده اند و به نظرم استقلال از فصل گذشته پر مهره تر است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 47247

به "ستاره استقلال در آستانه جدایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره استقلال در آستانه جدایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید