مس فینالیست فوتسال باشگاه های آسیا شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تیم فوتسال مس سونگون با غلبه بر نماینده عراق به فینال جام باشگاه های آسیا راه یافت.

مس فینالیست فوتسال باشگاه های آسیا شد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال مس سونگون نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا از ساعت 12:30 امروز(آدینه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف نفت الوسط عراق رفت و در سرانجام با فزونی سه بر دو، به فینال راه یافت.

در این بازی که با فزونی شاگردان بی غم آغاز شد ابتدا علی اصغر حسن زاده گل اول را برای مس به ثمر رساند اما در دقایق سرانجامی نیمه، هیثم سالم کار را به تساوی کشاند. حسن زاده باز هم در آغاز نیمه دوم گلزنی کرد تا باز هم مس از حریف خود پیش بیفتد. نفت در چهار دقیقه سرانجامی بازی روی به استفاده از سیستم پاورپلی آورد. بازیکنان مس نیز از این فرصت استفاده نموده و فخیم در یک صحنه روی اشتباه بازیکنان حریف، دروازه خالی نفت را گگردد.

قدرت بهادری بازیکن ایرانی تیم نفت نیز در ادامه گل دوم این تیم عراقی را به ثمر رساند تا دقایق سرانجامی با هیجان بالا دنبال گردد اما دفاع همه جانبه مسی ها مانع از گلزنی نفت شد و بازی با فزونی سه بر دو مس به سرانجام رسید.

قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو ملی پوش ایرانی در ترکیب نفت عراق به میدان رفتند و نمایش درخشانی داشتند.

به این ترتیب تیم فوتسال مس سونگون ایران در ملاقات فینال باید یک شنبه به مصاف پیروز ملاقات بانک بیروت لبنان و تایسون نام ویتنام برود. تیم های بانک بیروت لبنان و تایسون نام ویتنام از ساعت 16:30 امروز(آدینه) ملاقات دوم مرحله نیمه نهایی را برگزار می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11256

به "مس فینالیست فوتسال باشگاه های آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس فینالیست فوتسال باشگاه های آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید