مسائل صنعت گردشگری قم پیگیری می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، استاندار قم با اشاره به آسیب وارد شده به بخش گردشگری به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: مسائل صنعت گردشگری قم از مقامات ملی پیگیری می گردد.

مسائل صنعت گردشگری قم پیگیری می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، بهرام سرمست استاندار قم امروز پنجشنبه 11 اردیبهشت 99 در نشست با نمایندگان انجمن های گردشگری قم طی سخنانی با اشاره به تاثیرپذیری همه مردم دنیا از بیماری کرونا اظهار کرد: این بیماری نقطه عطفی در تاریخ بشریت خواهد بود.

استاندار قم با بیان اینکه در مقایسه با بسیاری از کشورها شرایط بهتری در مقابله با بیماری کرونا داشته ایم، اضافه کرد: خوشبختانه دولت کارنامه موفقی در راستای مدیریت کرونا داشته است.

او با بیان اینکه استان قم شرایط ویژه ای نسبت به سایر استان های کشور دارد، ادامه داد: استان قم از لحاظ سهم بخش های مالی، استانی است مبتنی بر گردشگری مذهبی و خدماتی که نزدیک به 60 درصد از اقتصاد استان در این حوزه است.

سرمست بیان نمود: بیماری کرونا نیز در شرایطی بر کشور حادث شد که بهترین دوره برای جذب زائران و مسافران بود و همین امر سبب تشدید آسیب پذیری در قم نسبت به سایر استان ها شد.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعطیلی بعضی مشاغل از جمله در بخش گردشگری گفت: دولت در شرایطی که مهم ترین اولویت کشور کاهش شیوع بیماری کرونا بود چاره ای جز تعطیلی مشاغل پرخطر نداشت.

استاندار قم اعتمادسازی در بعد بین المللی در صنعت حمل و نقل و گردشگری در دوران پساکرونا را ضروری دانست و توضیح داد: برای دوران پساکرونا نیز دغدغه های فعالان مالی استان به مسئولان کشور منتقل و پیگیری می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 تیر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16433

به "مسائل صنعت گردشگری قم پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل صنعت گردشگری قم پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید