پنجره بسته نقل وانتقالات و بلاتکلیفی 6 بازیکن، دغدغه این روزهای استقلال و فکری

به گزارش مجله سلو بلاگ، بسته بودن پنجره نقل وانتقالات و بلاتکلیفی 6 بازیکن باعث نگرانی و دغدغه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال شده است.

پنجره بسته نقل وانتقالات و بلاتکلیفی 6 بازیکن، دغدغه این روزهای استقلال و فکری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال مدتی است تمرینات خود را زیر نظر محمود فکری و دستیارانش پیگیری می نماید و تا به امروز نیز دو بازی محبت آمیز برابر تیم های نفت مسجدسلیمان و طرفدار برگزار نموده است.

اگر چه تمرینات طبق برنامه و منظم زیر نظر کادر فنی برگزار می گردد، اما بسته بودن پنجره نقل وانتقالات استقلال باعث نگرانی کادر فنی و بازیکنان جدید شده است، به خصوص اینکه تا شروع لیگ فرصت زیادی باقی نمانده است. استقلال باید 800 هزار دلار بابت طلب وینفرد شفر، سرور جپاروف و باشگاه پاختاکور ازبکستان پرداخت کند تا پنجره نقل وانتقالاتی اش باز گردد. مسئولان استقلال مسائل انتقال پول را باعث دیر شدن پرداختی ها اعلام نموده اند. تا به امروز مبلغ 400 هزار دلار از طلب شفر انتقال داده شده و 200 هزار دلار نیز قرار است برای طلب جپاروف و پاختاکور هزینه گردد.

در صورتی که مشکل پنجره نقل وانتقالاتی استقلال حل نگردد، بازیکنان جدید به همراه داریوش شجاعیان نمی توانند قراردادشان را ثبت نمایند. ضمن اینکه از مهلت پرداخت ها گذشته و این نگرانی وجود دارد که فیفا شاید استقلال را از یک پنجره جابجایی حتی در صورت پرداخت مطالبات محکوم کند. اگر این اتفاق بیفتد، استقلال مجبور است با بازیکنان فصل گذشته وارد مسابقات گردد.

مسئله بعدی که باعث دغدغه فکری بوده، عدم تعیین شدن شرایط علی کریمی، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته است. دیاباته قرار بود پس از دریافت مطالباتش زودتر به ایران بازگردد، اما طبق اعلام باشگاه نمونه تست کرونایش گُم شده و مجبور به دادن تست دوباره شد. میلیچ نیز بحث انتها برگه های پاسپورت و بیماری پدرش را بهانه نموده است. کریمی نیز هنوز بر سر تمدید قرارداد با استقلال به توافق نرسیده است.

در این میان، بازیکنانی چون فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور و عرفان خلیلی نیز مشکوک به ویروس کرونا هستند و تا زمان آزمایش بعدی، امکان شرکت در تمرینات را ندارند.

فکری اعلام نموده که با بازیکنان فعلی هم می تواند وارد مسابقات لیگ گردد و مسئله ای از بابت بازیکن ندارد، اما اگر استقلال می خواهد تیم قدرتمندی داشته باشد، احتیاج دارد علاوه بر بازگشت دانشگر، اسماعیلی و مهدی پور تکلیف دیاباته، میلیچ و کریمی هم تعیین گردد.

ضمن اینکه در صورت بازگشت این بازیکنان به تمرینات، آنها از سایر بازیکنان از لحاظ آمادگی و هماهنگی عقب هستند و احتمالا چند هفته اول لیگ را از دست خواهند داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24057

به "پنجره بسته نقل وانتقالات و بلاتکلیفی 6 بازیکن، دغدغه این روزهای استقلال و فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره بسته نقل وانتقالات و بلاتکلیفی 6 بازیکن، دغدغه این روزهای استقلال و فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید