مصائب شیرین داودنژاد در پاییز اکران می شود

به گزارش مجله سلو بلاگ، علیرضا داودنژاد در تدارک اکران فیلم مصائب شیرین 2 در پاییز است.

مصائب شیرین داودنژاد در پاییز اکران می شود

این کارگردان سینما در گفت وگویی با خبرنگاران درباره زمان نمایش فیلم مصائب شیرین 2 که به تازگی مجوز نمایش آن صادر شده است، اظهار داشت: پخش کننده داخلی فیلم آقای سرتیپی (مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران) است و برنامه ریزی برای اکران فیلم در آبان ماه به سرگروهی سینما فرهنگ در حال انجام است.

او درباره پیش بینی اش از اکران و استقبال مردم از این فیلم که سال ها قبل نسخه اولش را ساخته بود، گفت: فکر می کنم اگر معرفی، تبلیغ و تعداد سالن ها و سانس های خوبی داشته باشد می تواند در اکران پیروز باشد. الان هم به نظرم نمی آید زمان انتخاب شده برای نمایش در آبان بد باشد و امیدوار هستیم اکران خوبی را ببینیم و فرصت مناسبی هم برای تبلیغات هست.

داودنژاد در پاسخ به اینکه آیا برنامه ای هم برای اکران خارجی فیلم در نظر دارد؟ گفت: پخش کننده بین المللی فیلم به زودی تعیین خواهد شد و برای این بخش قطعا برنامه داریم چه بسا شاید زودتر از اکران داخلی در ایران برنامه ای برای نمایش در خارج از کشور تدارک ببینیم.

رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و با حضور محمدرضا داودنژاد، بازیگران مصائب شیرین2 هستند.

این فیلم 20 سال پس از مصائب شیرین ساخته شده و در در خلاصه داستانش آمده است: دختری برای تولد 18 سالگی خود، پدر و مادر را به جایی ناآشنا دعوت می کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می کنند. در این سفر آن ها زندگی گذشته خود را مرور می کنند تا به آنچه موجب فاصله دریافت فرزند از آن ها و برگزاری جداگانه جشن تولد شده پی ببرند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7061

به "مصائب شیرین داودنژاد در پاییز اکران می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصائب شیرین داودنژاد در پاییز اکران می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید