مطالبات دیاباته پرداخت شد، باز شدن پنجره در دستور کار است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش از واریز مطالبات دیاباته اطلاع داد و ابراز امیدواری کرد این مهاجم برای شرکت در تمرینات آبی پوشان به تهران بیاید. وی همچنین اظهار داشت باز شدن پنجره بسته نقل و انتقالاتی استقلال به طور ویژه در دستور کار قرار می گیرد.

مطالبات دیاباته پرداخت شد، باز شدن پنجره در دستور کار است

خلیل زاده در این پیغام نوشت: پول دیاباته پرداخت شد

در این مدت که باشگاه با چالش های بزرگی روبرو بود، همه اعضای هیات مدیره و سرپرست باشگاه دست به دست هم دادیم تا با کاهش مسائل، طرفداران را از نگرانی خارج کنیم.

یکی از دغدغه های اصلی طرفداران و درخواست آنها از من، پرداخت پول شیخ دیاباته بود. امروز طلب دیاباته به مبلغ 315 هزار دلار را پرداخت کردم و امیدوار هستم به ایران برگردد و در تمرینات شرکت کند.

باز شدن پنجره جابجایی از امشب به طور ویژه در دستور کار قرار می گیرد و قصد داریم پول وینفرد شفر، سرور جپاروف و باشگاه پاختاکور ازبکستان را پرداخت کنیم.

طرفداران استقلال، روی صحبتم با شماست، ما احتیاج به حمایت داریم و مواظب خط دهی ها باشید. اینجا استقلال است، باشگاه بزرگی که باید خیلی از مسائلش حل گردد، اما به مرور زمان نه یک روز دو روز، نه با حرف، بلکه با عمل.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24130

به "مطالبات دیاباته پرداخت شد، باز شدن پنجره در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات دیاباته پرداخت شد، باز شدن پنجره در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید