نفرات جدیدمان کیفیت خوبی دارند

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکنانی را برای نیم فصل دوم جذب نموده ایم که شاید اسم نداشته باشند، اما کیفیت خوبی دارند

نفرات جدیدمان کیفیت خوبی دارند

به گزارش از ، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی مقابل فولاد خوزستان اعلام کرد : فردا با تیمی پرافتخار و با کادر فنی مجرب بازی داریم.

وی توضیح داد: این تیم سابقه قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بازی مقابل فولاد سخت و سنگین خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: بارندگی کمی در کیفیت زمین استادیوم تختی جم تأثیر گذاشته است، اما امیدوارم فردا مسئله ای پیش نیاید و سه امتیازی که بسیار به آن احتیاج داریم را به دست آوریم.

تارتار در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان مدنظرش را جذب نموده است یا نه، گفت: در نیم فصل نمی توانید دست روی هر بازیکنی بگذارید و کسی را که مدنظر دارید، به دست بیاورید. بازیکنانی را گرفتیم که آینده دار هستند و در تمرینات ما را به آینده تیم و خودشان امیدوار کردند.

وی درباره جدایی فرشید پاداش از تیمش گفت: این بازیکن چهار پنج روز پیش درخواست جدایی نموده بود و دوست داشت به جایی برود که بیشتر بازی کند. پاداش جزو بازیکن بااخلاق ما بود و باید از او تشکر کنم. من بعد از جمع بندی با کادر فنی به او اجازه دادم که برود.

دیدار پارس جنوبی و فولاد خوزستان ساعت 16 روز دوشنبه در استادیوم تختی جم برگزار می گردد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2625

به "نفرات جدیدمان کیفیت خوبی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات جدیدمان کیفیت خوبی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید