نقش آفرینی جان باتیست در یک فیلم موزیکال

به گزارش مجله سلو بلاگ، خواننده، ترانه سرا و شخصیت تلویزیونی آمریکایی اولین تجربه خود روی پرده بزرگ را با فیلمی موزیکال با الهام از یک نمایش تئاتر خواهد داشت.

نقش آفرینی جان باتیست در یک فیلم موزیکال

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ددلاین، جان باتیست خواننده و ترانه سرای برنده اسکاری که به تازگی برنده پنج جایزه گرَمی از جمله برترین آلبوم سال هم شد، حالا به سینما رو آورده و به جمع بازیگران بازسازی فیلم رنگ بنفش ملحق شده است.

چهره های بزرگی از جمله استیون اسپیلبرگ، اپرا وینفری و کوینسی جونز از جمله تهیه کنندگان این فیلم هستند. اسپیلبرگ فیلم اصلی چند دهه پیش را کارگردانی نموده بود، وینفری در آن بازی می کرد و جونز تهیه کننده بود.

باتیست که از سال 2015 تا به حال رهبر گروه موسیقی برنامه تلویزیونی شو شبانه با استیون کولبر بوده، نخستین نقش خود روی پرده بزرگ را در قالب شخصیتی به نام گریدی ایفا می نماید. وی یک پیانیست خوش صحبت و همسر شخصیت شاگ ایوری با نقش آفرینی تاراجی پی. هنسون است.

در فیلم اصلی رنگ بنفش که سال 1985 اکران شده بود، بنت گیلوری نقش گریدی را ایفا نموده بود.

باتیست متولد نیواورلینز است و از مدرسه موسیقی جولیارد فارغ التحصیل شده است. وی سال گذشته با فیلم روح پیروز به کسب جایزه اسکار و بفتا برای برترین موسیقی متن اوریجینال شد. وی این جوایز را به طور اشتراکی با ترنت رزنور و آتیکوس راس برد.

فیلم موزیکال رنگ بنفش که بر پایه یک نمایش تئاتر برنده جوایز تونی در برادوی ساخته می گردد، به وسیله بلیتز بازاوول برای استودیوی برادران وارنر کارگردانی خواهد شد. مارکوس گاردلی فیلمنامه آن را بر پایه رمانی نوشته آلیس واکر می نویسد.

نمایش موزیکال اصلی رنگ بنفش در سال 2005 در برادوی روی صحنه رفت و توانست نامزد دریافت 11 جایزه تونی و برنده یک جایزه گردد. این نمایش 910 بار روی صحنه رفت و در سال 2015 هم احیا شد که توانست باز هم نامزدی تونی و یک جایزه تازه کسب کند. این نمایش موزیکال بعلاوه برنده جوایز گرمی و امی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 44439

به "نقش آفرینی جان باتیست در یک فیلم موزیکال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش آفرینی جان باتیست در یک فیلم موزیکال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید