پسرِ رئیس تنها کاندیدای انتخابات هندبال، متقاضیان فقط فرم گرفتند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از قبول استعفای علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال که در راستای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته ها صورت گرفت، وزارت ورزش رمضانعلی دولو را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.

پسرِ رئیس تنها کاندیدای انتخابات هندبال، متقاضیان فقط فرم گرفتند

طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان نفراتی که قصد دارند در انتخابات این فدراسیون برای احراز پست ریاست شرکت نمایند فرصت دارند از 26 آبان تا 10 آذرماه به محل این فدراسیون مراجعه نموده و با پرکردن فرم ها و ارائه مدارک رسما ثبت نام نمایند.

اما با وجود اینکه نیمی از این زمان گذشته تنها یک نفر به صورت قطعی و رسمی برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی نموده است در حالیکه فرم نام نویسی توسط برخی دیگر از متقاضیان حضور در انتخابات هم دریافت شده اما تکمیل و ارائه نشده است.

رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هندبال در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون روند ثبت نام از کاندیداها گفت: دبیر مجمع این روزها در فدراسیون هست و کار ثبت نام را انجام می دهد. تا امروز برخی از دوستان اهالی هندبال آمده اند و مدارک و فرم ها را دریافت نموده اند اما کسی هنوز ثبت نام خود را قطعی ننموده است.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده یکی از فرزندان روسای سابق فدراسیون ثبت نام خود را قطعی نموده نیز بیان داشت: البته ایشان آمده وثبت نام نموده اما دوستان هندبالی خیر .

سرپرست فدراسیون هندبال تاکید نمود: احتمال می دهم در این چند روز آخر ثبت نام، حضور نفرات کاندید بیشتر گردد. البته به نظر من این مسئله خوشایندی نیست چرا که اگر کسی استراتژی یا هدفی برای ثبت نام و شرکت در انتخابات این فدراسیون یا هر فدراسیون دیگری را دارد مطمئنا این هدف و برنامه را از روز اول داشته و می تواند از روز اول اقدام به ثبت نام کند اما در بسیاری از فدراسیون ها می بینیم که نفرات در روزهای آخر مراجعه نموده وبرای حضور در انتخابات ثبت نام می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1967

به "پسرِ رئیس تنها کاندیدای انتخابات هندبال، متقاضیان فقط فرم گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسرِ رئیس تنها کاندیدای انتخابات هندبال، متقاضیان فقط فرم گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید