پیشنهاد AFC برای برگزاری انتخابی جام جهانی به صورت متمرکز

به گزارش مجله سلو بلاگ، کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتها دادن مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 به دنبال برگزاری مسابقات به صورت متمرکز در یک کشور است.

پیشنهاد AFC برای برگزاری انتخابی جام جهانی به صورت متمرکز

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا این روز ها به دنبال سرانجام دادن مسابقات بین المللی در این قاره است. AFC در اولین گام خود پیش از این پیشنهاد داده بود تا ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 و AFC کاپ را به صورت متمرکز و تک بازی به میزبانی یک کشور برگزار کند تا بتواند پیش از اتمام سال 2020 پرونده این مسابقات را ببندد و مسئله ای برای فصل آینده نداشته باشد.

در جدیدترین خبر نشریه استاد الدوحه بیان کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال آنالیز است تا ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 چین را هم به صورت متمرکز برگزار کند تا بتواند در کمترین زمان ممکن و بدون احتیاج به جابه جایی زیاد در ایام کرونا پرونده مرحله اول این بازی ها را ببندد.

AFC پیشنهاد داده تا هر گروه به میزبانی یک کشور بازی هایش را انجام دهد. البته این پیشنهاد AFC باید از سوی اعضای خود مورد موافقت قرار بگیرد و در نهایت فیفا حکم نهایی را درباره این پیشنهاد خواهد داد.

همچنین این پیشنهاد باعث می گردد تا بازی های ملی به بهترین و سریع ترین شکل ممکن به اتمام برسد و به فدراسیون های آسیا این فرصت را می دهد تا با فراغ بال بیشتری بازی های لیگ داخلی خود را کامل نمایند.

تیم ملی کشورمان در این رقابت ها 4 بازی حساس پیش رو دارد تا بتواند مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 را کسب کند. از 4 بازی پیش رو ایران در 3 بازی شاگردان اسکوچیچ میزبان هستند و در صورت اجرایی شدن این پیشنهاد AFC تیم ملی ایران یکی از متضرر ها خواهد بود، چون امتیاز میزبانی را در 3 بازی از دست می دهد.

تیم ملی کشورمان اکنون با 6 امتیاز در رده سوم گروه C واقع شده است. عراق با 11 امتیاز صدرنشین است و بحرین با 9 امتیاز در رده دوم واقع شده است. هنگ کنگ و کامبوج نیز به ترتیب در رده چهارم و پنجم قرار دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16896

به "پیشنهاد AFC برای برگزاری انتخابی جام جهانی به صورت متمرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد AFC برای برگزاری انتخابی جام جهانی به صورت متمرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید