پیمان فخری: اگر مسابقات جهانی ساحلی برگزار گردد ایران هم حضور خواهد داشت

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به اینکه در دوره های آسیایی ساحلی شرکت می کردیم قطعا اگر مسابقات جهانی ساحلی برگزار گردد ایران هم حضور خواهد داشت.

پیمان فخری: اگر مسابقات جهانی ساحلی برگزار گردد ایران هم حضور خواهد داشت

پیمان فخری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اعزام ورزشکاران ایران به بازی های جهانی ساحلی گفت: با توجه به اینکه در دوره های آسیایی ساحلی شرکت می کردیم قطعا اگر مسابقات جهانی ساحلی برگزار گردد ایران هم حضور خواهد داشت. البته باید ببینیم شرایط کسب سهمیه به چه شکلی خواهد بود آیا دوباره مسابقات کسب سهمیه برگزار می گردد یا خیر؟

وی تاکید نمود: وقتی میزبانی مسابقات را از کشوری می گیرند از قبل دو گزینه جدی در نظر دارند ولی با این شرایط به نظر می رسد مسابقات به تعویق می افتد چون میزبان برگزاری یک رویداد جهانی حداقل یک سال و نیم زمان لازم دارد.

فخری گفت: در ستاد عالی هم نظر به این بود که حتی اگر آمریکا هم میزبان باشد شرکت کنیم اما مسابقات نه سایت داشت و نه مطالب و اطلاعات به روز می شد و میزبانی هم گرفته شد.

وی توضیح داد: در خصوص سهمیه ها نیز نمی توان قطعی صحبت کرد. یکی از مسائل ما در خصوص فوتبال بود. سه سهمیه برای آسیا در نظر گرفته شده اما اعلام نشد این سهمیه ها به سه تیم اول رنکینگ یا سه تیم برتر مسابقات آسیا تعلق می گیرد. اگر بر اساس مسابقات اخیر باشد ایران سهمیه نمی گیرد اما در خصوص رنکینگ ایران سهمیه می گرفت. حتی فدراسیون فوتبال هم خبر نداشت. در سایت بازی ها هیچ اطلاعات دقیقی وجود نداشت. در خصوص کشتی هم باید ببینیم چه تصمیمی در خصوص سهمیه ها گرفته می گردد. با این شرایط فعلا هیچ چیزی قطعی معین نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5296

به "پیمان فخری: اگر مسابقات جهانی ساحلی برگزار گردد ایران هم حضور خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان فخری: اگر مسابقات جهانی ساحلی برگزار گردد ایران هم حضور خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید