چگونه خطرهای دوران بارداری را کمتر کنیم؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک فراوری کننده دارو و مکمل های دارویی است که با هدف توسعه سلامت در جامعه فعالیت می کنید. مکمل بارداری در ابیان، یکی از مکمل های مهم این گروه است که با انواع ویتامین ها و املاح معدنی می تواند نیازهای مادر و جنین را در مهم ترین دوره زندگی تامین کند.

چگونه خطرهای دوران بارداری را کمتر کنیم؟

گروه بازرگانی خبرنگاران-

گروه آرایشی و بهداشتی ابیان، یک فراوری نماینده دارو و مکمل های دارویی است که با هدف توسعه سلامت در جامعه فعالیت می کنید. مکمل بارداری در ابیان، یکی از مکمل های مهم این گروه است که با انواع ویتامین ها و املاح معدنی می تواند احتیاجهای مادر و جنین را در مهم ترین دوره زندگی تامین کند.

در دوران بارداری ساختار بدن یک خانم دستخوش تغییر های زیادی می گردد، اما این دوران یک تجربه زیبا و لذت بخش است. برخی از این تغییر ها در دوران بارداری ممکن است خطرناک باشد، تا حدی که سلامت مادر و جنین را به خطر بیندازد. به همین دلیل مراقبت های دوران بارداری اهمیت زیادی دارد و مصرف مکمل های دوران بارداری یکی از این مراقبت هاست. برای اطلاعات بیشتر درباره مصرف مکمل بارداری در ابیان مراجعه کنید. گروه آرایشی و بهداشتی ابیان با توجه به اهمیت مراقبت های دوران بارداری اقدام به ساخت مکمل بارداری نموده است.

بارداری احتیاج به مواد مغذی را بالا می برد

احتیاج به مواد مغذی مثل درشت مغذی ها در دوران بارداری افزایش چشمگیری پیدا می نماید. کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها درشت مغذی ها را تشکیل می دهند.

ویتامین ها و مواد معدنی در گروه ریز مغذی ها طبقه بندی می شوند که باعث تقویت و بهبود رشد جنین و محافظت از سلامت مادر در هر مرحله از بارداری می شوند. این ریز مغذی ها به عملکرد های مهمی مثل سیگنالینگ سلولی و رشد و بازسازی سلول یاری زیادی می نمایند، تا حدی که بدون این ویتامین ها و مواد معدنی این اعمال حیاتی بدن مختل می شوند.

پیروی از یک رژیم متعادل و متنوع احتیاج به ویتامین ها و املاح معدنی را رفع می نماید. اما این کار برای همه خانم ها مقدور نیست و ممکن است هر خانمی به دلیل های مختلفی نتواند یک رژیم غذایی خوب و غنی داشته باشد. در اینجا ضرورت استفاده از مکمل بارداری خود را نشان می دهد. مکمل بارداری در ابیان یک نمونه از مکمل های کامل است.

برخی از زنان باردار به دلایل مختلف ممکن است احتیاج به مصرف مکمل های ویتامین و مواد معدنی داشته باشند. از جمله کسانی که کمبود مواد مغذی دارند، افرادی که محدودیت های غذایی دارند، خانم های سیگاری، زنانی که چند قلو باردارند، جهش ژنتیکی و رژیم غذایی ضعیف.

علاوه بر این، متخصصان زنان و زایمان توصیه می نمایند همه زنان باردار از مکمل بارداری استفاده نمایند. این مکمل های کمبودهای تغذیه ای را جبران نموده و از نقایص هنگام تولد مانند بیرون زدگی نخاع از حفره باز در ستون فقرات جلوگیری می نماید. به همین دلیل، بسیاری از مادرها شروع به مصرف مکمل های ویتامین و مواد مغذی می نمایند. پیشنهاد می کنیم مکمل بارداری در ابیان را ببینید تا با ترکیبات آن بیشتر آشنا شوید.

مکمل بارداری

تغییرهای دوران بارداری احتیاج بدن مادر به ویتامین ها و مواد معدنی را دو برابر بیشتر می نماید. قسمت عمده این احتیاج مربوط به جنین و جفت شده و تا حدی افزایش می یابد که فقط به وسیله رژیم غذایی رفع نمی گردد. به همین دلیل استفاده از مکمل بارداری ضرورت پیدا می نماید.

پیروی از یک رژیم متعادل، متناسب و متنوع مواد مغذی را به بدن می رساند؛ اما همانطور که گفتیم این احتیاج به قدری زیاد می گردد که حتی اگر مادر بهترین رژیم غذایی را هم داشته باشد، باز هم همه احتیاجهایش تامین نمی گردد. الان می توانید حدس بزنید که اگر مادر شرایط بدی داشته و به هر دلیلی محروم از یک رژیم مناسب باشد، شرایط وخیم تر هم خواهد شد. به همین دلیل مصرف مکمل بارداری ابیان یکی از توصیه های متخصصین زنان و زایمان است.

امروزه مکمل های متنوعی در بازار دارو وجود دارد و انتخاب را سخت نموده است. مولتی ویتامین ترکیبی از ویتامین هاست. به برخی از این مولتی ویتامین ها مواد معدنی مثل آهن، روی و کلسیم هم اضافه شده است. اما مکمل هایی هم وجود دارند که فقط محتوی یک نوع ویتامین یا ماده معدنی است و مثلا ممکن است کلسیم نداشته باشد. بنابراین انتخاب یک مکمل کامل و باکیفیت مثل مکمل بارداری ابیان می تواند یک گزینه مناسب باشد.

گروه دارویی ابیان

کوشش تیم تخصصی گروه دارویی ابیان منجر به فراوری و واردات داروها و مکمل هایی شده است که نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی و سطح رفاه جامعه دارد. گروه دارویی ابیان در راستای تحقق اولویت های نظام سلامت، یعنی دسترسی یکسان مردم به دارو و مکمل های با کیفیت و تامین احتیاجهای اختصاصی افراد گام بزرگی برداشته است.

از سال 1394 گروه دارویی ابیان فعالیت خود را شروع نموده، نقش آفرینی را سر لوحه کارهای خود قرار داده و تحقیقات و شناسایی کمبودهای جامعه ایران در حوزه مکمل های دارویی را با تاسیس شرکت ابیان دارو شروع نموده است.

بعد از دو سال علاوه بر دارو، اولین سری از فراوریات مکمل های دارویی خود را در سال 1396 وارد بازار کرد و هم اکنون مکمل های دارویی ابیان یکی از کامل ترین و با کیفیت ترین مکمل های موجود در ایران است.

مکمل بارداری در ابیان

گروه آرایشی و بهداشتی ابیان، مکمل دوران بارداری را با انواع ویتامین ها و ترکیبات مغذی تهیه نموده که تامین نماینده احتیاجهای روزانه در دوران آمادگی پیش از بارداری و در طول این دوران است و احتیاجهای تغذیه ای مادر و جنین را رفع می نماید و باعث تقویت رشد و تکامل جنین می گردد.

قابل ذکر است که مکمل بارداری در ابیان قیمتی مقرون به صرفه و مالی دارد که همه اقشار جامعه توان خرید و استفاده از آن را داشته باشند.

گروه آرایشی و بهداشتی ابیان

افزایش چشمگیر انواع محصول های بهداشتی و آرایشی، تقاضای بالای مشتری و همچنین طیف گسترده مشتری در سن های مختلف با تقاضاهای متفاوت، حضور قدرتمند شرکت های فراوریی و وارداتی در این گروه را اجتناب نا پذیر می نماید. امروزه رقابت بین محصول های فراوری داخل کشور و محصول های خارجی به حدی است که مشتری در کنار آنالیز کیفیت محصول به دنبال محصول هایی با قیمت مناسب است.

فراوری محصول های آرایشی و بهداشتی در زمینه های بهداشت فردی، بهداشت خانه و محیط کار از مهم ترین زمینه های کاری گروه آرایشی و بهداشتی ابیان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 16 تیر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16933

به "چگونه خطرهای دوران بارداری را کمتر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه خطرهای دوران بارداری را کمتر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید