کردستانی: قهرمان اروپا را غافلگیر کردیم، مسابقه برابر آمریکا قابل پیش بینی نیست

به گزارش مجله سلو بلاگ، پرچمدار کاروان پارالمپیک کشورمان گفت: در ملاقات محبت آمیز مان قهرمان اروپا را غافلگیر کردیم، چون شکست برابر تیم ایران را تصور نمی کرد.

کردستانی: قهرمان اروپا را غافلگیر کردیم، مسابقه برابر آمریکا قابل پیش بینی نیست

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ریو، عشرت کردستانی پس از پیروزی در نخستین بازی محبت آمیز تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برابر اوکراین گفت: اوکراین به عنوان قهرمان اروپا و دارنده مدال برنز بازی های پارالمپیک لندن تصور نمی کرد در ملاقات محبت آمیز مقابل تیم ما متحمل شکست گردد. ما در ست اول و دوم آغاز طوفانی و محکمی داشتیم و اگرچه ست چهارم و پنجم را واگذار کردیم، اما در ست سرانجامی پیروز شدیم.

وی در ادامه اضافه کرد: این تیم مقابل تیمی که نخستین تجربه خود را در بازی های پارالمپیک کسب می نماید، غافلگیر شده بود. این مسابقه تدارکاتی بود، اما در حد توان مان ظاهر نشدیم.

ملی پوش والیبال نشسته بانوان کشورمان در خصوص دو بازی تدارکاتی دیگر این تیم گفت: دو بازی محبت آمیز دیگر داریم که به بالا بردن آمادگی تیم قبل از مسابقه برابر آمریکا یاری می نماید.

کردستانی در سرانجام توضیح داد: در نخستین مسابقه مرحله مقدماتی مان باید برابر آمریکا قرار بگیریم که نتیجه آن قابل پیش بینی نیست، اما برای پیروزی مقابل این حریف مان به میدان خواهیم رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12781

به "کردستانی: قهرمان اروپا را غافلگیر کردیم، مسابقه برابر آمریکا قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کردستانی: قهرمان اروپا را غافلگیر کردیم، مسابقه برابر آمریکا قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید