کمیته شرایط 2 شکایت استقلال را رد کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، کمیته شرایط بازیکنان 12 رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

کمیته شرایط 2 شکایت استقلال را رد کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کمیته شرایط بازیکنان 12 رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

آرای صادره به توضیح زیر است:

*باشگاه استقلال تهران از باشگاه طرفدار تهران به علت مطالبه غرامت آموزشی فرهاد زاوشی شکایت کرد که باتوجه به عدم انعقاد قرارداد باشگاه طرفدار با زاوشی، این شکایت از سوی کمیته شرایط بازیکنان قابل رسیدگی نبوده و مردود اعلام شد.

*کمیته شرایط بازیکنان شکایت باشگاه استقلال تهران از باشگاه شهرخودرو بابت درخواست غرامت آموزش عرشیا بابایی را به علت عدم رابطه قراردادی فیمابین نامبرده و باشگاه شهرخودرو غیر قابل رسیدگی و مردود بیان کرد.

*باشگاه سایپا تهران از باشگاه استقلال تهران به علت مطالبه غرامت حق آموزش امیرحسین حسین زاده شکایت کرد که پس از آنالیز پرونده، کمیته شرایط بازیکنان قرار رد دعوی صادر کرد.

*با شکایت کامران علیزاده صادقی از باشگاه ماشین سازی تبریز به علت مطالبه وجه، با آنالیز پرونده در نهایت باشگاه ماشین سازی به پرداخت ششصد و نود و نه میلیون و پانصد و پنجاه و پنج هزار و شصت و سه ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

* باشگاه ماشین سازی تبریز باید به خاطر شکایت سید احمد اسدالهی اکرامی به علت مطالبه چهارصد میلیون ریالی، این مبلغ را طبق رای صادره به انضمام هزینه دادرسی بپردازد.

*مهدی اکبریان نیز از باشگاه ماشین سازی تبریز شکایت کرد و خواهان مطالبه دویست و پنجاه میلیون ریالی شد که باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

*باشگاه چوکای چالش به علت شکایت مهدی رضایی برای مطالبه وجه یک میلیارد و دویست میلیون ریالی، محکوم به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی در حق رضایی شد.

*محمد صادقی از باشگاه بعثت کرمانشاه (علم و ادب تبریز سابق) بابت مطالبه دویست میلیون ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

*شکایت میثم کریمی از باشگاه سپیدرود رشت بابت مطالبه نهصد میلیون ریالی باتوجه به استرداد دعوی از سوی شاکی، کمیته شرایط بازیکنان قرار رد دعوی را صادر کرد.

*باشگاه ولایت اهواز از باشگاه استقلال خوزستان به علت مطالبه غرامت حق آموزش رضا مراونی شکایتی را ارائه کرد که باتوجه به محتویات پرونده، خواسته باشگاه ولایت اهواز به علت عقد قرارداد آماتور این بازیکن با باشگاه استقلال خوزستان قابل رسیدگی تشخیص داده نشد.

*شکایت میکاییل ایمن تراج از باشگاه ویستا توربین در مطالبه ششصد و پنجاه میلیون ریالی، موجب محکومیت این باشگاه به پرداخت ششصد و شش میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

*وحید اصغرزاده از باشگاه رایکا بابل به علت مطالبه وجه به مبلغ هفتصد میلیون ریال شکایت کرد که کمیته شرایط بازیکنان نسبت به این شکایت قرار رد صادر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 40543

به "کمیته شرایط 2 شکایت استقلال را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته شرایط 2 شکایت استقلال را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید