یادگیری زبان های زنده جهان

به گزارش مجله سلو بلاگ، رپرتاژ آگهی - زبان وسیله تبادل افکار و همچنین یکی از کلیدهای گگرددن قفل ذهن انسان است. با وجود اینکه زبان مهمترین معیار هویت و باورهاست ولی عوامل دیگری نیز برای سنجش و تجزیه و تحلیل هویت و عقاید وجود دارد. معمولا زبان، گویشوران آن زبان را به یکدیگر نزدیکتر ساخته، به ارتباطات آنان یکپارچگی بخشیده، و همچنین می تواند پایه و اساس ایجاد کشوری نو مبنی بر زبانی مشترک باشد. بارها در طول تاریخ دیده شده است که مسائل و خسارات وارده به زبان نتوانسته هویت ملی را از میان بردارد، در صورتیکه در مواردی عکس این قضیه مشاهده شده است. اهمیت زبان مشترک - مانند دیگر عوامل اولیه و نگاه دارنده فرهنگ - باید در متن و محیط همان ملت مورد نظر آنالیز گردد. یکی از پرکاربرد ترین زبان های جهان زبان فرانسوی است. شما می توانید برای یادگیری زبان فرانسه در کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسوی شرکت کنید.

یادگیری زبان های زنده جهان

اما چرا یادگیری زبان مهم است؟

سفر به سراسر قاره و دیدار با مردم جدید شگفت انگیز است. در حالی که شما محتمل است از تجربه فرهنگ های جدید و تحسین مناظر زیبا لذت ببرید، اگر با مردمی که دیدار می کنید به زبان بومی شان صحبت کنید، خیلی جالب تر هم می گردد. این همچنین شما را در برابر میلیون ها نفر از سراسر جهان قرار می دهد. اگر شما درباره یادگیری یک زبان جدید متقاعد نشده اید، باید به تعدادی از مزایای لیست شده در زیر توجه کنید.

  1. باعث جالب تر شدن سفر می گردد.

اگر شما به یک کشور جدید سفر می کنید که زبان ملی شان را می دانید، لازم نیست که برای برقراری ارتباط با بومی ها به دنبال یک دوست یا مترجم باشید.

  1. یادگیری یک زبان جدید باعث بهبود چشم اندازهای کاری شما می گردد.

اغلب سازمان ها همواره به دنبال مترجمین و زبان شناسان هستند، برای همین شما در اغلب مشاغل به سرعت کار را خواهید گرفت. دانش زبان جدید برای ایجاد رابطه باثبات و ماندگار با شرکای کاری و مشتریان تان بین المللی نیز حائز اهمیت است. این به دلیل این است که اغلب آن ها به خاطر کوشش شما برای یادگیری زبان شان و به آغوش کشیدن فرهنگ شان شیفته شما می شوند.

  1. شما فرصت یادگیری درباره مردمِ دیگر و فرهنگ آن ها را دارید.

شما فرصت یادگیری درباره تفاوت های آن ها، غذاها، رسوم، سنت ها، و مسائل ممنوع را دارید. همچنین احتمالش خیلی زیاد است که مردم احساس راحتی نمایند و با خارجی هایی که می توانند به زبانشان ارتباط برقرار نمایند، دوست شوند.

  1. یک زبان جدید مهارت های شناختی و عملکرد مغز شما را تقویت می نماید.

شما باید لغات، پیشوندها، پسوندها، و اصطلاحات را کنار هم بگذارید و موقع یادگیری یک زبان جدید آن ها را به حافظه بسپارید. این مغز را تمرین می دهد و رشد آن را تقویت می نماید. دو زبانه ها همچنین اثبات نموده اند که در توجه کردن، چند کاره بودن، دریافتِ تصمیمات خوب، و حفظ سطح بالایی از کنترل بر روی خود بهتر هستند.

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی آنقدر مهم است که خیلی ها در سراسر جهان تصمیم می گیرند به عنوان زبان دوم، انگلیسی را بیاموزند. در بسیاری از کشور، زبان انگلیسی به عنوان یکی زبان دوم در سرفصل آموزشی و دروس مدارس و دانشگاه ها واقع شده است و بچه ها از همان سنین پایین، یادگیری این زبان را آغاز می نمایند. برای یادگیری زبان انگلیسی شما می توانید در کلاس تدریس خصوصی زبان ثبت نام کنید. در ادامه تعدادی دلیل برای یادگیری این زبان به شما ارائه می کنیم.

** انگلیسی زبان رسمی جهانست و خیلی ها به این زبان صحبت می نمایند. از هر 5 نفر در جهان، یک نفر به زبان انگلیسی صحبت می نماید یا حداقل این زبان را می فهمد.

** انگلیسی، زبان علم، کامپیوتر، دیپلماسی، گردشگری و هوانوردی است. دانستن انگلیسی شانس پیدا کردن شغل مناسب در کمپانی های چندملیتی را در کشور خودتان افزایش می دهد. ضمن اینکه این شانس را دارید که حتی بتوانید در کشورهای دیگر نیز شغل خوبی پیدا کنید.

** انگلیسی زبان رسانه است. اگر بتوانید انگلیسی صحبت کنید، نیازی نیست به زیرنویس ها و ترجمه های دیگران توجهی داشته باشید و می توانید از کتاب های مختلف، آهنگ ها، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی لذت ببرید.

** از آنجایی که انگلیسی در بسیار از کشورها صحبت می گردد، مدارس زیادی در سراسر جهان وجود دارد که برنامه های خود را به زبان انگلیسی ارائه می نمایند. اگر بتوانید انگلیسی صحبت کنید، فرصت های زیادی برای حضور در یک مرکز آموزشی معتبر و رفع کردن نیازهای آکادمیک، پیش روی شماست.

یادگیری زبان چینی

زبان چینی از پر استفاده ترین زبان ها در سراسر جهان است. گفته می گردد که تنها یک زبان چینی وجود ندارد و انواع مختلفی از گویش های زبان چینی وجود دارد. در مجموع حدود 1.3 میلیارد نفر به زبان چینی صحبت می نمایند. اکثریت این جمعیت در جمهوری چین یا تایوان زندگی می نمایند. مزایای زبان چینی می تواند ارتباطات گسترده ای را برای شما فراهم می نماید. زبان چینی طولانی ترین سنت ادبی را نسبت به زبان های دیگر دارد. کاراکترهای چینی از سیستم های الفبایی دشوارتر هستند. با این حال یاد دریافت دستور زبان چینی نسبتا آسان است که به فرد اجازه پیشرفت سریع می دهد و افراد بیشتری می خواهند زبان چینی را یاد بگیرند. شهامت امتحان کردن آن را داشته باشید چرا که مزایای زبان چینی بسیار است و زبان آینده می باشد!

پرکاربرد ترین زبان چینی، زبان چینی استاندارد است که به زبان چینی ماندارین (Mandarin) معروف است. این زبان به عنوان زبان رسمی جمهوری چین، زبان بومی 873 میلیون نفر است. زبان های چینی دیگر اغلب به عنوان گویش شناخته می شوند. ماندارین تقریبا توسط تمام افرادی که به زبان چینی صحبت می نمایند، درک می گردد. همه زبان های چینی یک سیستم نوشتاری مشترک دارند که بین 4000 تا 5000 سال قدمت دارد.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30240

به "یادگیری زبان های زنده جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادگیری زبان های زنده جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید