5 دلیل برای سفر به بوراکای، ساحلی دیدنی در فیلیپین

به گزارش مجله سلو بلاگ، جهت دور است اما آنقدر جذاب و رویایی که مسافرانش سختی چند ساعت نشستن در هواپیما را به جان می خرند. درباره بوراکای صحبت می کنیم جزیره ای با سواحل ماسه ای سفید رنگ در فیلیپین که حتی نگاه کردن ظاهری به عکس هایش هم زیبایی دورن آن را آشکار می نماید. اگر آرزوی سفربه چنین مکان رویایی را در سر دارید با ما همراه شده و بوراکای را بیشتر بشناسید.

5 دلیل برای سفر به بوراکای، ساحلی دیدنی در فیلیپین

اگر به جاذبه های گردشگری فیلیپین نگاهی بیندازیم پر است از مناظر طبیعی حیرت انگیز. اما در این میان شهر ساحلی بوراکای با شن های سفید و دریای فیروزه ای توانسته توجه بیشتر گردشگران را به سوی خود جلب نموده و به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های تبدیل گردد. تفریحات آبی مهیج، غذاهای لذیذ، جنگل های سرسبز و هتل های لوکس ساحلی از دلایلی هستند که بوراکای را محبوب و دوست داشتنی می نمایند. (بلیط تهران مانیل)

1- تفریحات مهیج آبی

بوراکای بیشتر به داشتن فضایی آرام برای تمدد اعصاب و استراحت شهرت دارد اما در دل این آرامش و در میان آب های فیروزه ای رنگش غوغایی برپاست. تفریحات و ورزش های آبی این جزیره شما را به داشتن لحظاتی پر از ماجراجویی فرا می خوانند. قایق سواری یکی از کارهایی است که حتما در سفر به بوراکای باید انجام دهید و برای این تفریح یک نصف روز را کنار بگذارید. یک قایق اجاره نموده دورتادور ساحل را بچرخید و از مناظر کارت پستالی که میبینید عکاسی کنید. پس از یک گردش حسابی در میان دریا، در یکی از سواحل بوراکای لنگر انداخته و با سرو یک وعده غذای دریایی لذیذ تفریح خود را کامل کنید.

پس از قایق سواری نوبت به غواصی می رسد. در واقع رفتن به اعماق آب هایی که کمیاب ترین موجودات دریایی در آن زندگی می نمایند از دلایل اصلی سفر به بوراکای است. پس حتما سری به مراکز غواصی بزنید و در یک سفر کوتاه اما متفاوت گنج های پنهان در دریا را کشف کنید.

بوراکای شما را به پری دریایی تبدیل می نماید! تعجب نکنید، پری دریایی شدن در این شهر ساحلی کاملا عادی است. فقط کافیست به مرکز شنای پری دریایی بروید یک لباس اجاره نموده و مانند این موجودات افسانه ای در آب شنا کنید.

والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، اسکی روی آب، پاراگلایدر و … از دیگر تفریحات آبی بو راکای هستند.

2- سواحل زیبا و خارق العاده

سواحل شنی و درخشان خارق العاده ترین بخش جزیره بوراکای هستند. سواحلی که به عقیده بسیاری که این جزیره را از نزدیک دیده اند چیزی از بهشت کم ندارند. برای لذت بردن از این سواحل بهتر است یک روز از سفر خود را به پیک نیک و گشت و گذار در آن ها اختصاص دهید. می توانید، قدم بزنید، شن بازی کنید، حمام آفتاب بگیرید و یا کلی سوژه هیجان انگیز و زیبا برای عکاسی پیدا کنید.

غروب آفتاب منظره ای زیبا، دوست داشتنی و رویایی بوده و هست و سواحل بوراکای یکی از زیباترین غروب های خورشید در تمام جهان را دارد. پس تماشای غروب خورشید از دوست داشتنی ترین کاری است که می توانید در بو راکای بارها و بارها انجام دهید و مطمئن باشید نه تنها هیچوقت برایتان تکراری و خسته نماینده نخواهد شد بلکه هر روز بی صبرانه در انتظار دیدن این لحظه روح نواز خواهید ماند. دو ساحل پوکا و بولابنگ از زیباترین سواحل بو راکای هستند.

3- غذاهای لذیذ

به خوشمزه ترین بخش سفر می رسیم. خوشبختانه بو راکای در زمینه غذا هم سنگ تمام گذاشته و تمام سلیقه ها را راضی نگه داشته است. در سراسر جزیره فود کورت ها و فست فودها بهترین غذاهای خود را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می دهند. رستوران های بین المللی نیز با انواع غذاهای باکیفت مانند غذاهای مدیترانه ای، ژاپنی، فرانسوی و … آماده پذیرایی از گردشگران هستند. البته اگر اهل سفر و گردش باشید می دانید که هیچ سفری بدون امتحان کردن غذاهای محلی کامل نخواهد شد. پس حتما چند وعده ای را میهمان رستوران های کوچک و محلی باشید. به شما اطمینان می دهیم که پشیمان نخواهید شد. چراکه فیلیپینی ها خوش ذوق ترین سرآشپزان جهان را دارند.

Prana یکی از معروف ترین رستوران های بو راکای است که لذیذترین غذاهای فیلیپینی و آسیای شرقی در آن سرو می گردد. این رستوران در مکانی دنج نهاده شده و چشم اندازی تماشایی به مناظر سرسبز دارد.

اگر هم می خواهید شبی لوکس و عاشقانه داشته باشید به رستوران Solana Shangri La بروید. در این رستوران ترکیب موسیقی از صدای امواج دریا و روشنایی از جنس ماه فضا را عاشقانه نموده و لذت سرو غذا را چند برابر می نمایند. جالب است بدانید که رستوران Solana Shangri La به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان است.

4- جنگل گردی در بوراکای

نمی گردد به بو راکای سفرکرد و قدم زدن در بین جنگل های آن را نادیده گرفت. پس کفش های پیاده روی را پوشیده و با تورهای طبیعت گری چند ساعتی را به دل طبیعت بزنید. جنگل مانگرو با داشتن درختانی سر به فلک کشیده و طبیعی زیبا از بهترین مناطق بو راکای برای داشتن یک سافاری جذاب است. در این جنگل می توانید قدم زده و با شنیدن صدای آواز پرندگان در حالی که زیبایی مطلق در برابر چشمتان واقع شده است با مدیتیشن طبیعی ذهنتان را جلا دهید.

پس از آن همراه با ماشین های مخصوص به کوه لوهو بروید. لوهو بلندترین قله جزیره را دارد و مناظر پانارومایی آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید.

5- اقامتی لوکس در هتل های بوراکای

بورا کای هرگز تکراری و خسته نماینده نمی گردد. این شهر ساحلی تا چندین دهه قبل به داشتن چند اقامتگاه محلی قانع بود اما با نمایان شدن چهره زیبا و رویایی اش مورد توجه گردشگران نهاده شد و روز به روز پیشرفته تر شده و گسترش پیدا کرد. در حال حاضر بیش از 350 هتل لوکس در بورا کای وجود دارد که هر کدام با امکانات و تجهیزات مدرنی که دارند اقامتی شاهانه در برای میهمانانشان به ارمغان می آورند. هتل های ساحلی که در طول white Beach ساخته شده اند و نمایی بی نظیر از دریای فیروزه ای و کوه های سرسبز بورا کای را به نمایش می گذارند.

از بهترین هتل های این جزیره می توان شانگریلا ریزورت، حنان ریجنسی، بوراکای اوشن و هتل سوفیا را نام برد.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 1 مرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 17353

به "5 دلیل برای سفر به بوراکای، ساحلی دیدنی در فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 دلیل برای سفر به بوراکای، ساحلی دیدنی در فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید