7 روش متفاوت برای تغییر دکوراسیون جذاب و محسوس خانه شما

به گزارش مجله سلو بلاگ، حتما برای شما هم پیش آمده وقتی که توسط یکی از دوستان و یا اقوامتان، به منزل آنها دعوت بشوید و در حالی که وارد خانه آنها شدید، یک قسمت از دکوراسیون داخلی منزل نظر شما را به خود جلب کرده باشد. این همان هدفی است که هر فرد خوش ذوق و خلاقی برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی منزل خود باید در نظر داشته باشد.

7 روش متفاوت برای تغییر دکوراسیون جذاب و محسوس خانه شما

جهت دریافت خدمات الاچیق ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

بر این اساس که شما برای ایجاد یک تغییر محسوس در دکوراسیون داخلی منزلتان، چقدر قصد دارید هزینه کنید، روش های متعددی وجود دارد که میتوانید با آنها حالت همیشگی، تکراری و خسته نماینده خانه خود را از بین ببرید. اگر تا انتها این بحث با ما همراه باشید مطمئنن از ایده های جذابی که یاد گرفته اید پشیمان نخواهی بود. پس با ما همقدم باشید تا شما را با روش های مدرن تغییر دکوراسیون داخلی آشنا کنیم.

  • نصب دکور دیواری تلویزیون

دکور دیواری تلویزیون یک روش ایده آل و کاملا مدرن میباشد که مدتیست حسابی جان گرفته و در دکوراسیون داخلی منازل ما ایرانی ها جای خوش نموده است. قضیه از این قرار است که یک سری المان ها در اطراف تلویزیون شما نصب میشوند و حالت یکنواخت و خسته نماینده را از چشم انداز تلویزیون شما میگیرند.

در اجرای دکور دیواری تلویزیون، یک میز تلویزیون دیواری روی دیوار نصب میگردد و تعدادی باکس و یا شلف دیواری هم در طرفین و یا بالای تلویزیون شما جای خوش نموده و منظره ای بی نظیر برای اتاق نشیمن و یا پذیرایی شما خلق مینمایند. . دکور دیواری تلویزیون اگر به درستی طراحی و نصب گردد، ایده آل ترین روش برای مدرنیته کردن و تغییر دکوراسیون منزل شماست!

  • نصب دیوار کوب ها

دیوار کوب ها معمولا از جنس PVC و یا MDF هستند. این اجزا با توجه به نصب آسان، بدون ریخت و پاش و بنایی و همچنین داشتن طرح های زیبا و چشم نواز، گزینه های بسیار مناسبی برای تغییر دکوراسیون منزل هستند.

اگر منزل شما استیجاری است، شما میتوانید از دیوار کوب های PVC قابل حمل استفاده کنید. این نوع از دیوار کوب ها به راحتی جدا شده و شما میتوانید به منزل جدیدتان منتقلشان کنید.

  • استفاده از تزئینات دیواری

استفاده بهینه از دیوار و دقت در طراحی اجزای آن میتوانید تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی منزل شما داشته باشد. اینکه چقدر برایتان اهمیت دارد که تغییر دکوراسیون را در بازه های زمانی یکسان انجام دهید، عامل موثر در طراحی دیوار منزل شماست.

نصب کاغذ دیواری های طرح دار، چسباندن استیکر دیواری و رنگ آمیزی دیوار، روش هاییست که دیگر همانند گذشته جذابیت چندانی ندارند. در عوض شما میتوانید از انواع شلف دیواری برای تغییر دکوراسیون و زیبا تر شدن منزلتان استفاده کنید. شما میتوانید شلف های چند تکه را روی دیوار پذیرایی، اتاق خواب و حتی آشپزخانه نصب کنید و روی آنها انواع لوازم تزئینی همانند قاب عکس، گلدان های کوچک، کتاب و ... بگذارید.

اگر قصد دارید یک قسمت درب دار هم روی دیوار خود داشته باشید میتوانید از باکس دیواری استفاده کنید. حتی شما میتوانید از ترکیب شلف و باکس دیواری هم برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل و یک تغییر ملموس در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.

  • پنجره های مجازی

از جذاب ترین المان هایی که میتوانید در تغییر دکوراسیون منزل خود از آنها استفاده کنید، پنجره های مجازی هستند. این المان های دوست داشتنی و شیک، بیشتر برای منازلی کاربرد دارند که از پنجره های کمی برخوردار هستند یا کلا اتاق خواب آنها پنجره ندارد و یا میخواهند یک اثر هنری جذاب در قسمت پذیرایی و یا اتاق نشیمن خود ایجاد نمایند.

پنجره های مجازی در انواع ثابت، متحرک، الکترونیکی، نور پردازی شده، ساده، تایل و سقفی در بازار موجود هستند که توضیح هر کدام از قائده بحث ما خارج میباشد.

  • استفاده از استند گلدان

همه ما دوست داریم که در منزل خود گل و گیاه نگهداری کنیم. حس پرورش یک موجود زنده، هرچند که تحرک آرامی داشته باشد قطعا به آرامش شما یاری شایانی خواهد نمود. اگر چه قبلا گلدان های عظیم با گلهای پر شاخ و برگ و آویزان، بیشتر مورد پسند قرار میگرفت، اما امروزه طراحی های بسیار شیک و دلشین تری نظر مخاطبین را جلب نموده است.

اگر قصد دارید با کمترین هزینه یک تغییر ویژه در دکوراسیون منزل خود داشته باشید، کافیست از یک استند گلدان مدرن در منزل خود استفاده کنید و روی آن را با گلدان های کوچک و زیبا پر کنید. این روش بسیار مقرون به صرفه است و علاوه بر زیبایی، حس آرامش و رویایی را به منزل شما هدیه خواهد داد.

  • خرید اکسسوری های جدید

هر چیزی که استفاده جزئی در منزل شما داشته باشد اکسسوری یا لوازم جانبی نام میگیرد. اکسسوری میتواند یک جلو مبلی شیک، یک جا کتابی متفاوت ، یک میز کشویی جمع و جور و یا سایر وسایل تزئینی در منزل شما باشد. امروزه فراوری نمایندگان، اکسسوری های بسیار جذابی در طرح و رنگ های چشم نواز فراوری مینمایند که با قیمت مناسب میتوانید آن ها را تهیه کنید.

پیشنهاد میکنیم از اکسسوری هایی که از جنس MDF هستند استفاده کنید. این اکسسوری ها میتوانند تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان را کاملا مشهود نمایند.

  • کفپوش های وینیل

برای اینکه تغییر دکوراسیون شما کاملا ملموس و محسوس باشد، باید افکارتان را فراتر ببرید. اغلب ما فکر میکنیم که حتما باید کف منزل ما با فرش و موکت پوشیده شده باشد یا در حالت دیگر کف سرامیکی آن نمایان باشد. اما آیا تا بحال به ذهنتان این ایده خطور نموده که غیر از فرش، با چه چیزی میتوانید کف منزل خود را زیباتر کنید و یک خانه متفاوت تر داشته باشید؟

کفپوش های وینیل نوع خاصی از کفپوش ها هستند که در انواع طرح ها طراحی و فراوری شده اند. کفپوش های وینیل در انواع تایل، رول و تخته ای در بازار موجودند که هر کدام از آنها کاربرد و مورد استفاده خود را دارد و میتواند علاوه بر حفاظت از کف منزل، زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون شما بدهد.

برای تغییر دکوراسیون راه های متعددی وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. اما چیزی که بیشتر حائز اهمیت است، دقت در طراحی و انتخاب المانی است که قصد پیاده سازی آن در منزلتان را دارید. حتما سعی کنید در انتخاب رنگ، روانشناسی رنگ ها را در نظر داشته باشید و با سلیقه و خلاقیت بیشتر، تغییر دکوراسیون منزل خود را میسر کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 17 شهریور 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 19802

به "7 روش متفاوت برای تغییر دکوراسیون جذاب و محسوس خانه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 روش متفاوت برای تغییر دکوراسیون جذاب و محسوس خانه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید