بدون مربی در گرگان تمرین می کنم، اسکواش بازان درآمدی ندارند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، غزال شرف پور بعدازظهر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران ورزشی استان گلستان، اظهار کرد: برای حضور تیم ملی اسکواش زنان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، اردوی سه ماهه ای در تهران داشتیم و سپس راهی جاکارتا شدیم.

بدون مربی در گرگان تمرین می کنم، اسکواش بازان درآمدی ندارند

وی اضافه کرد: قرعه سختی در بازی های آسیایی داشتیم و با کسب یک برد و چهار باخت به کار خود سرانجام دادیم، البته هند و هنگ کنگ در گروه ما قرار داشتند که به فینال رسیدند.

شرف پور توضیح داد: اسکواش زنان ایران مسیر تازه ای را در پیش گرفته و ابتدای سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیا مقام ششم را کسب کردیم که افتخار بزرگی بود.

وی ادامه داد: بازی های آسیایی میدان بزرگی بود و ما مقابل تایلند پیروز شدیم و به اندونزی و چین دو بر یک باختیم، اما مطمئن هستم اسکواش زنان ایران در مسیر پیشرفت واقع شده است و در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

رئیس هیئت اسکواش گلستان قول داده مشکل مربی را حل نماید

بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش زنان ایران در خصوص مشکلاتش در این رشته گفت: مدت هاست بدون مربی در گرگان تمرین می کنم و رئیس هیئت اسکواش گلستان قول داده تا اول مهرماه این مشکل را حل نمایند.

شرف پور اضافه کرد: مربیان استان گلستان باید پیشرفت نمایند و سطح خود را بالا ببرند زیرا پیشرفت فقط مختص به ورزشکاران نیست.

وی توضیح داد: من برای چهار سال پیش رو هدف ترسیم نموده ام و امیدوارم هیئت اسکواش و اداره کل ورزش و جوانان استان از من حمایت نمایند.

شرف پور ادامه داد: من در حال حاضر عضوPSA نیستم و عضویت در آن سالیانه 300 پوند هزینه دارد و امیدوارم از من برای عضویت در PSA و شرکت در مسابقات حمایت گردد.

وی در خصوص درآمدزایی در اسکواش یادآور شد: در ایران فقط مربیان اسکواش درآمد دارند که اگر ما بخواهیم مربیگری کنیم باید بازی کردن را کنار بگذاریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 720

به "بدون مربی در گرگان تمرین می کنم، اسکواش بازان درآمدی ندارند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بدون مربی در گرگان تمرین می کنم، اسکواش بازان درآمدی ندارند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون مربی در گرگان تمرین می کنم، اسکواش بازان درآمدی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید