آمریکا شرکت ملی واردات و صادرات الکترونیکی چین را تحریم کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از یو اس تودی، مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده از تحریم شرکت ملی واردات و صادرات الکترونیکی چین به دلیل حمایت از کوشش های دولت نیکلاس مادورو اطلاع داد. بهانه آمریکا برای تحریم این شرکت، تضعیف دموکراسی در ونزوئلا اعلام شده است.

آمریکا شرکت ملی واردات و صادرات الکترونیکی چین را تحریم کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

پمپئو با صدور بیانیه ای ضمن اعلام اخبر این تحریم گفت: این اقدامات شامل محدود کردن خدمات اینترنتی و اقدام به نظارت دیجیتال علیه مخالفان سیاسی رژیم است. این شرکت به نهادهای دولتی، نرم افزار، آموزش و کارشناسی فنی ارائه نموده است.

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: شرکت های فناوری جمهوری خلق چین، از جمله شرکت ملی صادرات و واردات الکترونیکی چین در زمینه فراوری و صادر کردن ابزارهایی برای تحت نظر دریافت، سانسور، و نظارت بر فعالیت های شهروندان در اینترنت، در دنیا پیشگام هستند.

ایالات متحده و حدود 60 کشور دیگر دنیا، دولت نیکلاس مادورو در ونزوئلا را نامشروع می دانند و خوان گوایدو را به عنوان رئیس جمهوری موقت ونزوئلا، به رسمیت می شناسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 25767

به "آمریکا شرکت ملی واردات و صادرات الکترونیکی چین را تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا شرکت ملی واردات و صادرات الکترونیکی چین را تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید