استعفای وزیر قانون پاکستان برای کمک به فرمانده ستاد ارتش

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر قانون پاکستان در اقدامی جالب و برای قبول وکالت فرمانده ستاد ارتش از سمت خود استعفا داد و دولت نیز به سرعت استعفای وی را پذیرفت.

استعفای وزیر قانون پاکستان برای کمک به فرمانده ستاد ارتش

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، فروغ نسیم وزیر قانون پاکستان از سمت خود استعفا کرد.

شیخ رشید وزیر راه آهن پاکستان در این خصوص گفت: دلیل استعفای فروغ نسیم این است که او قصد دارد وکالت ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان را قبول کند.

شیخ رشید شرح داد: روز گذشته دادگاه عالی پاکستان مانع تمدید مدت خدمت فرمانده ستاد ارتش شد و ما در شرایط فعلی صلاح را بر این می بینیم که مدت خدمت وی تمدید شود.

وزیر راه آهن پاکستان گفت: تنش با هند به اوج خود رسیده است و از سوی دیگر بحران کشمیر نیز حل نشده از این رو باید قبول کنیم که کشور در شرایط عادی قرار ندارد.

رهبر حزب عوامی مسلم لیگ گفت: فروغ نسیم به عنوان نماینده دولت برای دفاع از ژنرال باجوا در دادگاه حضور پیدا می کند تا نظر موافق قضات برای تمدید مدت خدمت وی را جلب کند.

وی تاکید کرد: فروغ نسیم با میل خود استعفا داده تا به کشور کمک کند و ما از روحیات وی کاملا اطلاع داریم.

گفتنی است طبق قانون فرمانده ستاد ارتش پاکستان در 3 سال پایانی خدمت خود منصوب می شود و بلافاصله پس از اتمام ماموریت خود بازنشسته می شود.

دولت پاکستان در صدد تمدید مدت فرماندهی ژنرال باجوا بر ارتش پاکستان از است از این رو ابتدا باید مدت خدمت وی را تمدید کرده و مانع بازنشسته شدن او شود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10853

به "استعفای وزیر قانون پاکستان برای کمک به فرمانده ستاد ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای وزیر قانون پاکستان برای کمک به فرمانده ستاد ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید