افزایش مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی ، ابتلای 285 نفر

به گزارش مجله سلو بلاگ، دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از روز چهارشنبه 21 اسفند تا پنج شنبه 22 اسفند 29 نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی افزوده شده است.

افزایش مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی ، ابتلای 285 نفر

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر علی اصغر انجیدنی اضافه نمود: براساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی به 285 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: 194 نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی این استان هستند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشکده علوم پزشکی نیشابور با 53 نفر مبتلا به ویروس کرونا بعد از مشهد بیشترین تعداد بیماران را دارد و پس از آن دانشگاه های علوم پزشکی سبزوار و تربت حیدریه به ترتیب 15 و 10 نفر مبتلا به کرونا دارند.

انجیدنی اضافه نمود: از 30 بهمن ماه امسال تا 22 اسفند 2 هزار و 603 مبتلا به عفونت های حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شده اند که تا به امروز یک هزار و 594 نفر آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13796

به "افزایش مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی ، ابتلای 285 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی ، ابتلای 285 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید