ایران درودی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرگزاری ایسنا: ایران درودی که چند روز پیش در بیمارستان بستری شده بود، ساعتی قبل به خانه اش رفت.

ایران درودی از بیمارستان مرخص شد

درودی که 28 تیرماه برای انجام معاینات دوره ای، به بیمارستان مراجعه نموده و بستری شده بود، پس از اطمینان پزشکان از سلامت بودنش، امروز (30 تیرماه) از بیمارستان مرخص شد.

آن گونه که نزدیکان این نقاش پیشکسوت گفته اند، حتی بعضی مسائل او که به درمان به وسیله ارتوپدی احتیاج داشته، تا حدودی رفع شده است. همچنین قرار است این هنرمند در آینده نزدیک، نمایشگاهی از آثارش را برگزار کند.

درودی در سال 1315 از پدری خراسانی و مادری قفقازی در مشهد به دنیا آمد. وقتی کودک بود، همراه خانواده اش برای زندگی به اروپا سفر کرد، اما با آغاز جنگ جهانی دوم دوباره به ایران بازگشت و در تهران ساکن شد.

علاقه درودی به هنر نقاشی از همان دوران کودکی شکل گرفت و او در کنار تحصیل در مدرسه، به کلاس های آزاد طراحی و نقاشی می رفت و سال ها بعد از رشته تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه های تلویزیون در نیویورک فارغ التحصیل شد.

همچنین آثار او در 200 نمایشگاه گروهی در کشورهای ایران، فرانسه، سوییس، ژاپن، بلژیک، آمریکا، استرالیا، کانادا، آلمان و امارات در معرض دید عموم قرار گرفته است.

از دیگر فعالیت های درودی می توان به کارگردانی و تهیه کنندگی بیش از 850 ساعت فیلم و مستند درباره هنر در تلویزیون اشاره نمود.

منبع: برترین ها
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10086

به "ایران درودی از بیمارستان مرخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران درودی از بیمارستان مرخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید