برداشت 108 تن گندم از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید از برداشت 108 تن گندم در 20 هکتار از زمین های مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این واحد دانشگاهی اطلاع داد.

برداشت 108 تن گندم از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید

غلامرضا صابری در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در اقلید درباره برداشت خوشه های طلایی گندم از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید اظهار کرد: به منظور کسب درآمدهای غیرشهریه ای و تحقق سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش درآمدهای غیرشهریه ای 20 هکتار از زمین های زراعی مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این واحد دانشگاهی زیر کشت گندم از رقم پیشگام رفت و پیروز شدیم بیش از 100 تن گندم برداشت کنیم.

وی اضافه نمود: اکنون با برداشت 108 تن گندم مرغوب و واگذاری آن به سیلوهای دولتی، زمینه مناسبی برای فعالیت های درآمدزایی غیرشهریه ای در راستای بهره مندی از استعدادهای این واحد دانشگاهی فراهم شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید افزود: علاوه بر کاشت گندم، بیش از 15 هکتار از زمین های کشاورزی این واحد دانشگاهی زیر کشت لوبیا بوده که به فراخور سررسید زمان بهره برداری و برداشت خواهد شد.

صابری اعلام نمود: گندم ازنظر میزان فراوری و سطح زیر کشت مهم ترین محصول کشاورزی ایران در مناطق مختلف کشور است و ازنظر مالی و تأمین غذای اصلی مردم اهمیت فراوانی دارد.

وی عنوان نمود: امید است بتوانیم با تکیه بر توان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در زمینه فراوری منابع درآمدی غیر از شهریه دانشجویی گام های مؤثری برداریم.

4121/4062/

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22657

به "برداشت 108 تن گندم از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برداشت 108 تن گندم از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید