تعویض های نیمه دوم گل گهر را به گل رساند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی آدینه شب در نشست خبری بعد از ملاقات گل گهر سیرجان - ذوب آهن اصفهان مطرح نمود: در برابر یکی از تیم های خوب لیگ برتر به پیروزی درست یافتیم که هفته گذشته در بازی با استقلال نشان داد، ذهنیت تاکتیکی مجتبی حسینی به این تیم نزدیک شده و چقدر باکیفیت علی الخصوص در ساختار دفاعی کار می نماید.

تعویض های نیمه دوم گل گهر را به گل رساند

وی ادامه داد: طبیعی بود در این بازی نسبت به بازی های گذشته به خاطر ساختار دفاعیِ با کیفیت و فشرده تیم ذوب آهن نتوانیم موقعیت های خیلی زیادی مثل بازی های گذشته ایجاد کنیم، ولی آنقدر موقعیت ایجاد کردیم که بتوانیم به گل برسیم و موقعیتی هم به تیم ذوب آهن ندادیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: این برآیند موقعیت ایجاد کردن و موقعیت به تیم حریف ندادن خیلی نکته مهمی است که الان در تیم ما ایجاد شده؛ سعی می کنیم این فرایند امتیازگیری را در مسیری که قلعه نویی برای تیم ترسیم نموده پیش ببریم.

وی در مورد برگشت تیم به فرایند خوب شان بعد از باخت برابر فولاد خوزستان گفت: متأسفانه به دلیل اتفاقاتی در بازی با فولاد باختیم، اما در رختکن بچه ها به فرم خوب خودشان برگشتند و سعی کردند بار تیم را روی دوش شان بکشند. بازیکنان گل گهر در این بازی (گل گهر - ذوب) توانستند اتفاقاتی که در بازی گذشته اتفاق افتاده بود را جبران نمایند و به فرایند خوب مان برگشتیم.

مربی گل گهر در مورد سه تعویضی که بین نیمه داشتند، بیان نمود: قلعه نویی همواره برای تعویض یک تز مهم تغییر تاکتیکی با افت جسمانی بازیکنان را دارد.

وی ادامه داد: با اتفاقاتی که در نیمه اول افتاد قلعه نویی ترجیح داد با سه تعویض و تغییر تاکتیکی تیم را با شکل متفاوتی نسبت به نیمه اول وارد زمین کند و دقیقاً از همان فضایی که مد نظر قلعه نویی بود با همان حرکت ترکیبی که می خواستیم به گل رسیدیم.

الهویی بیان نمود: در نیم فصل دوم دست قلعه نویی بازتر شد و می تواند بر اساس تیم حریف و عملکرد بازیکنان ترکیب های مختلفی را به زمین بفرستد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا به مهران گلزاری (کاپیتان اول تیم گل گهر) در ادامه لیگ بازی بیشتری خواهد رسید؟ گفت: مهران گلزاری یکی از بازیکنان با کیفیت و خوب تیم گل گهر و کاپیتان اول تیم ماست. مهران باید صندلی سید جلال حسینی در تیم پرسپولیس را برای تیم گل گهر داشته باشد.

الهویی با اشاره به اینکه مهران باید رهبری تیم را داشته باشد، اضافه نمود: این ذهنیت کاپیتانی در مهران خیلی خوب در لیگ برتر شکل گرفته و در کنار سایر عظیم های تیم به ما یاری می نماید که بتوانیم تیم را خوب جلو ببریم.

وی گفت: خیلی خوب است که فوتبالیست های سیرجانی پیشرفت نمایند و به سطح اول فوتبال ایران برسند مثل مهران گلزاری و رضا محمودآبادی که امروز در ذوب آهن اصفهان بازی کرد اما باید رسیدن به این صندلی احتیاج به زمان دارد.

الهویی ادامه داد: باید بازیکن از رده جوانان و امید رشد کند و به تیم عظیمسالان بیاید، مثل امیر زیدآبادی که در بازی جام حذفی آمد و تایم بازی گرفت. این کاری است که در باشگاه گل گهر اتفاق می افتد، مدیریت تیم های پایه، از آن طرف نگاه مثبت قلعه نویی به تیم های پایه و بازیکنان جوان را داریم.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بیان نمود: مطمئن باشید که آینده این تیم متعلق به بازیکنان شایسته و تلاشگر سیرجانی و سایر بازیکنانی که حاضر می شوند جانشان را برای تیم سیرجان بدهند، است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 32208

به "تعویض های نیمه دوم گل گهر را به گل رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض های نیمه دوم گل گهر را به گل رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید