تمدید زمان ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا 7 مرداد

به گزارش مجله سلو بلاگ، دبیرخانه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی از افزایش فرصت های شغلی به 26000 فرصت شغلی در این آزمون اطلاع داد و خاطرنشان کرد با توجه تقاضای کارجویان، زمان ثبت نام آزمون تا ساعت 24 روز آدینه 7 مرداد 1401 تمدید شد.

تمدید زمان ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا 7 مرداد

در اطلاعیه دبیرخانه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی آمده است: هم زمان با استقبال گسترده کارجویان و افراد خواستار فرصت های شغلی بهتر از ثبت نام در این دوره آزمون، بیش از 5100 شرکت دانش بنیان، صنعتی و تجاری بخش خصوصی اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی موردنیاز خود برای بیش از 26 هزار موقعیت شغلی در سراسر کشور به وسیله این آزمون خواهند کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است داوطلبان می توانند جهت شرکت در ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی که در 9 دسته شغلی و بیش از 232 عنوان برگزار می گردد، بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، از فرصت استخدام در یکی از 5100 سازمان و شرکت بخش خصوصی بهره مند شوند، این دسته های شغلی عبارت اند از اقتصادی، اداری و حقوقی، مهندسی، هنر، رسانه و آموزش، مدیریتی، کارشناسی و ارائه خدمات، سلامت، بازاریابی و فروش، فنی و اجرایی، و فناوری اطلاعات.

طبق این اطلاعیه، تمامی متقاضیان برای کسب اطلاع در خصوص جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، استان های محل برگزاری آزمون و... می توانند دفترچه راهنمای آزمون را از وبگاه رسمی آزمون به نشانی www.inre.ir دریافت و آن را با دقت مطالعه نموده و پس از آن برای انتخاب و ثبت نام دسته های شغلی مورد نظر خود اقدام نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 46888

به "تمدید زمان ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا 7 مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید زمان ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا 7 مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید