تهدید پزشک معالج در فضای مجازی

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری 2 بیمار که پزشک معالجشان را تهدید می کردند، اطلاع داد و گفت: در هر سازمان مرجع صالحی برای اعلام شکایت و آنالیز موضوع است و فضای مجازی محل مناسبی برای این نوع رفتار ها نبوده و جرم می باشد.

تهدید پزشک معالج در فضای مجازی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ تورج کاظمی گفت: دهم دی ماه سال گذشته پزشکی 70 ساله ساکن حوالی پاسداران با در دست داشتن شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای ناحیه 31 تهران به پلیس فتا مراجعه، گفت، دو تن از بیماران سابقش در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالب کذبی را علیه وی منتشر و با ارسال پیغام های تهدید آمیزی درخواست وجوه نقد دارند.

این مقام انتظامی بیان داشت: آنالیز موضوع در دستور کار مهندسان فتا نهاده شد و کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را شروع کردند.

وی مطرح نمود: در تحقیقات پلیسی، هر دو متهم 24 ساله و 26 ساله ساکن حوالی تهران پارس شناسایی و با انعکاس تحقیاقت صورت گرفته به مرجع قضائی کارآگاهان پلیس فتا پیروز شدند هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر نمایند.

رئیس پلیس فتا با اشاره به اینکه متهمان انگیزه خود را نارضایتی از بابت عمل جراحی بینیشان اعلام کردند، گفت: بیماران در صورت شکایت از خدمات پزشکی می توانند به مرجع صالح مراجعه نمایند و فضای مجازی محل مناسبی برای اعلام نارضایتی و شکایت نمی باشد؛ و انتشار مطاب کذب و تهدیدآمیز در فضای مجازی جرم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 24 خرداد 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15514

به "تهدید پزشک معالج در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید پزشک معالج در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید