جزئیات استعفای مددی از مدیرعاملی استقلال، فرهاد مجیدی روی لبه تیغ!

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، احمد مددی پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا موج تندتری از نقدها را نسبت به مدیریت خود احساس کرد و پس از تجمعی که صبح روز شنبه از سوی هواداران مقابل وزارت ورزش انجام شد، به این جمع بندی رسید که از مسئولیتش کناره گیری کند.

جزئیات استعفای مددی از مدیرعاملی استقلال، فرهاد مجیدی روی لبه تیغ!

مددی در شرایطی راهی وزارت ورزش شد که تعدادی از هواداران استقلال خواستار کناره گیری وی از مدیریت این باشگاه شدند. او پس از بازگشت از وزارت ورزش و برگزاری نشست با معاونان خود از مسئولیتش کناره گیری کرد.

خبرنگاران کسب اطلاع کرد که مددی استعفایش را به وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیأت مدیره اعلام کرده اما هنوز موافقت یا مخالفتی با آن صورت نگرفته است. با این حال اینکه حمید سجادی با استعفای مدیرعامل استقلال موافقت کند احتمال بسیار قوی تری است و روز یکشنبه تصمیم نهایی در این مورد اعلام خواهد شد.

با رفتن مددی از استقلال خبرهای غیر رسمی از احتمال تغییر کادر فنی این تیم هم منتشر شده است اما با توجه به اینکه هنوز جانشین احمد مددی مشخص نشده، مسئولان باشگاه نمی توانند در مورد ادامه همکاری یا قطع همکاری با فرهاد مجیدی تصمیم بگیرند.

با این حال شرایط موجود نشان می دهد احتمال تغییر سرمربی استقلال هم وجود دارد و فرهاد مجیدی روی لبه تیغ قرار گرفته است اما تصمیم نهایی در مورد او را مدیرعامل یا سرپرست بعدی باشگاه استقلال اتخاذ خواهد کرد.

فرهاد مجیدی پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در دیدار با الهلال که به میزبانی امارات برگزار شد هنوز در امارات مانده است و گفته می شود قرار بود برای حضور در جلسه هیأت مدیره به ایران برشود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36168

به "جزئیات استعفای مددی از مدیرعاملی استقلال، فرهاد مجیدی روی لبه تیغ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات استعفای مددی از مدیرعاملی استقلال، فرهاد مجیدی روی لبه تیغ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید