حضور داوران ایران در وبینار اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش مجله سلو بلاگ، وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی، با حضور داورانی از ایران و سایر کشورها برگزار گردید.

حضور داوران ایران در وبینار اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش خبرنگاران، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشور در خصوص این وبینار گفت: در این سمینار اینترنتی که با تدریس زاک از کشور آمریکا و با حضور داوران بین المللی از سراسر جهان برگزار گردید، در خصوص وظایف مهم و عمومی داوران در طول مسابقات و نکاتی همچون مکانیسم داوری، طریقه هشدار دادن و چگونگی ایستادن داور روی تشک و شرایط عمومی که از سوی یک داور در طول مسابقه باید اجرا گردد شرح داده شد.

همچنین در این کارگاه اینترنتی مهمترین وظیفه تیم داوری بی طرف بودن، حفظ سلامت کشتی گیران و درست امتیاز دادن عنوان شد.

در ادامه در خصوص تفاوت های میان امتیازات رایج در کشتی شرحاتی داده و سپس در خصوص کنترل کردن مسابقه توسط داور از جمله حفظ خونسردی و نداشتن استرس صحبت هایی ارائه شد.

در این وبینار در خصوص وظایف عمومی داور، قاضی و رییس تشک نکاتی گفته و تاکید شد داوران جهت دیدن فیلم های آموزشی و الگو برداری از داوران خوب جهان کوشش داشته باشند.

اعضای کمیسیون داوران کشتی کشور و داوران بین المللی کشورمان در این وبینار که برای دومین بار از سوی اتحادیه جهانی کشتی برگزار گردید، حضوری فعال داشتند.

فروتن همچنین از برگزاری یک وبینار توسط کمیسیون داوران کشتی ایران درباره پیشگیری از آسیب های ورزشی در حین مسابقات با حضور دکتر بابک شادگان رئیس کمیسیون پزشکی و مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی، در اوایل هفته آینده اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 1 شهریور 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 18987

به "حضور داوران ایران در وبینار اتحادیه جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور داوران ایران در وبینار اتحادیه جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید