حضور ستفا در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون توانمند سازی، اشتغال و کار آفرینی از حضور سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی (3 تا 9 شهریور 1398) در محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی تهران (سالن های 8 الی 11) اطلاع داد.

حضور ستفا در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی

به گزارش خبرنگاران، سیروس دشتی با اعلام این خبر، شرح داد: سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) به منظور ارائه بعضی از دستاوردها و محصولات فراوری شده در حوزه صنایع دستی، در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی که از تاریخ 3 تا 9 شهریور 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی تهران (سالن های 8 الی 11) برگزار می گردد، حضور پیدا می نماید.

وی اضافه کرد: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در 9 استان پایلوت نزدیک به 10 هزار نفر از متقاضیان در زمینه های مختلف صنایع دستی فعال هستند.

معاون توانمند سازی، اشتغال و کار آفرینی ستفا گفت: در این نمایشگاه 30 نفر از پیشران های همکار در پیاده سازی و اجرای طرح در حوزه های مختلف صنایع دستی از جمله نساجی سنتی، فراوری لباس محلی، محصولات نمد، میناکاری ، ترمه بافی، گلیم، تراش سنگ های نیمه قیمتی، حوله بافی، مجسمه سازی، محصولات چرم، فرت باقی، گیوه بافی، زیلو بافی، چیت بافی و بسته بندی صنایع دستی از 9 استان برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان، این سازمان علاوه بر برپایی غرفه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، کارگاه های آموزشی را نیز در زمینه های بازاریابی در صنایع دستی، بسته بندی، فروش آنلاین صنایع دستی، برندینگ، استانداردسازی، قیمت گذاری در صنایع دستی و آشنایی با قوانین و مقررات برای علاقه مندان برگزار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8274

به "حضور ستفا در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ستفا در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید