خبرنگاران دستگاه های مسوول با تغییر کاربری غیرقانونی باغات برخورد نمایند

به گزارش مجله سلو بلاگ، یزد - خبرنگاران - سرپرست فرمانداری اردکان با بیان این که حفظ باغات و اراضی زراعی به خصوص در اقلیم اردکان حائز اهمیت است؛ برخورد فوری با تخلفات انجام شده در این حوزه را از سوی نهادهای مسوول خواهان شد.

خبرنگاران دستگاه های مسوول با تغییر کاربری غیرقانونی باغات برخورد نمایند

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران مصطفی پوردهقان اردکان روز دوشنبه در نشست آنالیز کاربری اراضی زراعی و باغات شهرستان اردکان افزود: توسعه شهرها و افزایش جمعیت، کاهش منابع آبی و نیز افزایش قیمت زمین باعث شده تا عده ای به سوی تغییرکاربری غیرقانونی این اراضی سوق داده شوند.

وی افزود: براساس تصویب نامه هیئت وزیران، تکلیف دستگاه های متولی در این زمینه معین و روشن است و باید مسائل اجرای این مصوبات و دستورالعمل های مرتبط با آن حل گردد.

پوردهقان ارد کان بیان داشت: در این خصوص مدیریت جهاد کشاورزی در موارد تغییر کاربری و ساخت وساز غیرمجاز در این اراضی مراتب را به مراجع قضایی اعلام و با متخلفان برخورد می گردد.

سرپرست فرمانداری اردکان بر لزوم همکاری شهرداران، بخشداران و نیروی انتظامی در این زمینه تأکید کرد و گفت: برای حفظ باغات شهرستان، همه دستگاه ها باید پای کار باشند.

شهرستان 118 هزار نفری اردکان که مرکز آن در 60 کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار گرفته است، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30573

به "خبرنگاران دستگاه های مسوول با تغییر کاربری غیرقانونی باغات برخورد نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگاه های مسوول با تغییر کاربری غیرقانونی باغات برخورد نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید