خبرنگاران پلمب 74 واحد صنفی متخلف در شرق گلستان

به گزارش مجله سلو بلاگ، گنبدکاووس - خبرنگاران - بر اساس اعلام فرمانداران گنبدکاووس، آزادشهرو کلاله در 24 ساعت گذشته 74 واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به اطلاعیه های طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان ها پلمب شد.

خبرنگاران پلمب 74 واحد صنفی متخلف در شرق گلستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس روز یکشنبه گفت: با شروع اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا از هشتم فروردین، اطلاع رسانی در زمینه رعایت مصوبات قانونی ستاد مقابله با کرونا و توجه به سلامت شهروندان به اتحادیه ها صنفی و زیرمجموعه های آنها در شهرستان تشدید شد.

عبدالقدیر کریمی با قدردانی از همراهی و همکاری تعدادی زیادی از اصناف در رعایت قوانین، گفت: در سرکشی های اجرا شده روز گذشته بازرسان واحدهای مرتبط با همکاری پلیس اماکن نیروی انتظامی 58 واحد صنفی متخلف شامل یک پاساژ با 50 واحد و هشت واحد صنفی دیگر که به اخطارهای قبلی و مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا بی توجهی نموده بودند، پلمب شد و بر اساس قانون تا یک ماه آینده حق بازگشایی و فعالیت مجدد را ندارند.

فرماندار گنبدکاووس گفت: فروشگاه های مواد خوراکی، مراکز بهداشتی و درمانی، داروخانه ها، صندلی های عرضه بنزین و مراکز خدماتی برای تامین مایحتاج مردم دایر است و تمام اصنافی که ضرورتی در فعالیت آنها در این زمان دیده نمی گردد، باید تعطیل باشند.

فرماندار آزادشهر هم گفت: کمیته ای متشکل از فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی برای برخورد با اصناف متخلف تشکیل شده و با جدیت در حال گشت زنی در بازار و پلمب واحدهای صنفی متخلف است.

سید رسول حسینی اضافه کرد: این کمیته در 24 ساعت گذشته با حضور در بازار آزادشهر 9 واحد صنفی متخلف را پلمب کرد.

وی اظهارداشت: در روزهای گذشته نیز هشت واحد متخلف دیگر توسط این کمیته پلمب شده بود.

علی اصغر بیانی فرماندار کلاله نیز گفت: با همکاری اداره صمت، دادستانی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، تعزیرات و شبکه بهداشت، 7 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن این دستورالعمل به مدت یک ماه پلمب شد.

سه شهرستان گنبدکاووس، کلاله و آزادشهر با 600 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14593

به "خبرنگاران پلمب 74 واحد صنفی متخلف در شرق گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلمب 74 واحد صنفی متخلف در شرق گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید