خشم ترامپ از مقررات جدید مناظره

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران : آلبرت کوچویی، گوینده پیشکسوت رادیو هر روز با مرور اخبار اصلی و سرفصل های رسانه.های جهان، مهمترین اخبار جهان را روایت می نماید. مهمترین اخباری که امروز کوچویی به آنها پرداخته است در دو موضوع اصلی کرونا و انتخابات آمریکا خلاصه می گردد.

خشم ترامپ از مقررات جدید مناظره

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، روایت آلبرت کوچویی از اخبار مهم رسانه های دنیا در روز چهارشنبه (30 مهرماه) به توضیح زیر است:

گاردین، روزنامه انگلیسی نوشته است: هیات نظارت بر مناظره نامزدهای انتخاباتی رئیس جمهوری آمریکا، اجازه خاموش کردن میکروفن متخلف از قوانین و مقررات مناظره را دریافت کرد. بر این اساس رقیبان، دیگر امکان پریدن در میان حرف یکدیگر را نخواهند داشت. به نظر می رسد که این مقررات ترامپ را خشمگین نموده است.

فایننشال تایمز دیگر روزنامه انگلیسی هم امروز اعلام نموده است: رای دهنگان آمریکایی، علیه سیاست های مالی ترامپ، برخاسته اند. نظرسنجی های پیش از انتخابات، نشان می دهد که بسیاری معتقدند، ترامپ به اقتصاد آمریکا لطمه می زند. از سوی دیگر جو بایدن، رقیب اصلی انتخاباتی ترامپ امیدوار است که کاتولیک ها به پشتیبانی از او بیایند تا بتواند پیروز انتخابات گردد.

بیلد، روزنامه آلمانی با طرح این پرسش که آیا دنیا، در خصوص مهار کرونا، اهمال نموده است؟ نوشته است: تحلیل گران سیاسی آلمان می گویند، اینچنین است. همه گیری ویروس کرونا نشان داد اروپا، تا چه حد در مقابله با کرونا ، ضعیف است.

لوفیگارو، روزنامه فرانسوی امروز در مقاله ای آورده است: کرونا، مهبانگ سلامت زمینیان است؛ انفجار عظیم ویروس ناشناخته ای که در قرن بیست و یکم، همچون افسانه ای، دنیا را زیر سیطره خود درآورده است.

له رپوبلیکا، روزنامه ایتالیایی اعلام نموده است: بدن بچه ها 4 تا 15 سال در برابر ویروس کرونا، کمتر از دیگران آسیب پذیر است.

موسسه دارویی فایزر می گوید تا نیمه ماه آینده، واکسن کرونا بدون احتیاج به تایید مقامات آماده ارائه به بازار دنیای است. به نظر می رسد که فایزر به وعده ای ترامپ که گفته بود واکسن، پیش از انتخابات خواهد آمد، بی توجه است. فایزر یکی از چهار موسسه ای است که آخرین مرحله آزمایش واکسن کرونا را می گذراند. دو موسیچسه دیگر آسترازنه کا و جانسون اندهستند که جانسون وعده خاتمه سال میلادی را داده است.

44 هزار داوطلب، تا به امروز واکسن کرونا را دریافت نموده اند. پژوهشگران در انتظار اثرهای آن هستند. در صورتی که عوارضی وجود نداشت، واکسن به بازار می آید.

یو اس ای تودی امروز در مقاله ای آورده است: ما سیاست ها و سنت ها را شکستیم و می گوییم جو بایدن را انتخاب و ترامپ را رد کنید. امیدواریم این آخرین سنت شکنی ما باشد. این انتخابات عادی نیست. برای همین، ما از یک نامزد انتخاباتی و آن هم دموکرات پشتیبانی می کنیم.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24174

به "خشم ترامپ از مقررات جدید مناظره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم ترامپ از مقررات جدید مناظره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید