شرکت پرداخت الکترونیک سامان باردیگر در تسریع اقدامات بشردوستانه داوطلب شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، شرکت پرداخت الکترونیک سامان در راستای اقدامات بشردوستانه مداوم خود، از ابتدای تابستان سال جاری هم به اسم بازوی اصلی سازمان هلال احمر کشور، این نهاد را در چهارمین طرح نذر آب همراهی کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان باردیگر در تسریع اقدامات بشردوستانه داوطلب شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، کد دستوری *724# اولین جهت ساده و در دسترس پیشنهادی شرکت پرداخت الکترونیک سامان است که به مردم یاری می نماید تا با یک شماره گیری ساده، یاری های خود را به سوی نذر آب سرازیر نمایند. البته برنامه های به روز و تکنولوژی های پرداختی طراحی شده در شرکت پرداخت الکترونیک سامان، همواره چندین راه ساده را برای دریافت یاری های بشردوستانه به سازمان هلال احمر در نظر می گیرد. یعنی مردم به غیر از این جهت ساده هم می توانند به وسیله اپلیکیشن 724 در گزینه احسان، یاری های خود را مستقیم به طرح نذر آب هلال احمر اهدا نمایند.

سازمان هلال احمر کشور که در راستای اهداف معین شده سازمان صلیب سرخ دنیای برای مقابله با تغییرات اقلیمی در دنیا از تابستان سال 1397 طرح نذر آب را در ایران راه اندازی نموده است، تابستان سال جاری توانست با یاری بی دریغ شرکت پرداخت الکترونیک سامان با ساده ترین جهت، راه را برای دریافت یاری های مردمی برای کاهش بلایایی خشک سالی در منطقه ها جنوبی کشور به وسیله کد دستوری *724# هموار کند.

به گفته مدیرعامل سازمان هلا احمر سلامت آب شرب و برطرف مسائل زیستی خانوارهای منطقه ها محروم که با خشکسالی روبرو هستند، یکی از مهم ترین ماموریت های این طرح در نظر گرفته شد که هر سال با توسعه منطقه ها زیرپوشش طرح، نیروهای سازمان هلال احمر سعی می نمایند کمی از اثرات جبران ناپذیر خشکسالی در کشور کم نمایند.

محمدحسین قوسیان 15 شهرستان استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان را اصلی ترین نقاط تحت پوشش این طرح نام برد و ادامه داد: طرح نذر آب فقط تامین آب آشامیدنی نیست، بلکه در این طرح ها در سه محور سلامت و بهداشت، معیشت و خدمات عمرانی برنامه ریزی شده است.تحویل بسته های بهداشتی، اعزام تیم های تخصصی و پزشکی، توزیع بسته های مواد غذایی و ایجاد زیرساخت های عمرانی شامل ساخت و تجهیز تاسیسات آبی به منظور ایجاد دسترسی پایدار به آب شرب، شیرین سازی و قابل شرب کردن آب موجود در منطقه ها و لایروبی قنات ها و رودها از جمله اقدامات این طرح کشوری است.

او در ادامه با تشکر از همراهی همیشگی شرکت پرداخت الکترونیک سامان در هموار کردن جهت جذب یاری های مردمی در بلایای طبیعی از مردم خواست که یاری های خود را تنها با شماره گیری *724# به سوی این طرح روانه نمایند تا هر چه سریعتر اعضای جمعیت هلال احمر کشور بتوانند کمی از اثرات خشکسالی شدید پیش بینی شده در منطقه ها شهری و روستایی منطقه ها پیش بینی شده در طرح نذر آب کم نمایند.

پیش از سخنان او هم، محمد نصیری رییس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به خدمات مداوم و بشردوستانه شرکت پرداخت الکترونیک سامان در راستای جذب ساده یاری های مردمی برای سازمان هلال احمر کشور باردیگر به کد دستوری و در دسترس *724# اشاره نمود و گفت: همراهی این شرکت در جهت اقدامات بشردوستانه سازمان هلال احمر بسیار موثر بوده است چرا که نتایج آنالیز کارشناس های ما نشان می دهد جذب یاری های خرد در برنامه ریزی های اجرایی سازمان بسیار موثر است و اهداف را خیلی ساده تر و البته سریع تر به نقطه مطلوب می رساند. کاری که شرکت پرداخت الکترونیک سامان با تعریف ساده ترین کدهای دستوری برای جمعیت هلال احمر پیش بینی راه اندازی نموده است.

او برای تکمیل گفته های خود از تقدیر سازمان داوطلبان هلال احمر از عملکرد خوب و مناسب شرکت پرداخت الکترونیک سامان در جمع آوری بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون تومان یاری نقدی برای یاری به آسیب دیدگان زلزله و سیل، به وسیله راهکارهای پرداخت #724* و اپلیکیشن 724 نام برد و ادامه داد: این شرکت از سال 1396 با فراهم آوردن جهتهای ساده دریافت یاری های مردمی هلال احمر را برای پیشبرد اهداف خود و حذف و یا کاهش اثرات بلایایی طبیعی در سراسر کشور همراهی نموده است.

به گفته نصیری در آخرین نمونه این همراهی، اپلیکیشن 724 با پیش بینی گزینه ای برای جذب یاری های مردمی در راستای حفظ سلامت منطقه ها محروم در دوران کرونا از امکان جذب یاری های خرد مردمی برای پیش بینی اقلام بهداشتی (دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی نماینده) در منطقه ها محروم اطلاع داد که البته هم چنان هم جاری و ساری است و امکان جذب یاری های بشردوستانه در آن جهت وجود دارد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 33432

به "شرکت پرداخت الکترونیک سامان باردیگر در تسریع اقدامات بشردوستانه داوطلب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت پرداخت الکترونیک سامان باردیگر در تسریع اقدامات بشردوستانه داوطلب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید