علیپور تنها سه شوت به چارچوب زده است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس با رجحان یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز به یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور راه پیدا کرد تا منتظر قرعه کشی پنجشنبه هفته جاری برای شناخت حریف خود بماند. گابریل کالدرون برای این دیدار تصمیم گرفت ترکیب خود را تغییر دهد تا بعضی بازیکنان این تیم بتوانند استراحت نمایند اما روند بازی سبب شد تا سرمربی آرژانتین در نیمه دوم، بازیکنان اصلی خود نظیر علی علیپور را به زمین مسابقه بیاورد تا شاید او بتواند دروازه حریف را باز کند.

علیپور تنها سه شوت به چارچوب زده است

مهاجم پرسپولیس که در پنج بازی ابتدایی لیگ برتر در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت اما گلی نزده بود در اواخر بازی با ماشین سازی پشت ضربه پنالتی ایستاد تا با گل کردن آن بتواند طلسم خود را بشکند اما ضربه علیپور با عکس العمل حامد لک دروازه بان ماشین سازان به گل تبدیل نشد.

علیپور در حالی برای زدن گل در خط حمله پرسپولیس قرار گرفته است که کوشش های او در 476 دقیقه حضور در فصل جاری تنها به سه شوت در چارچوب ختم می گردد.

البته عدم گلزنی علیپور برای پرسپولیس تنها به بی دقتی این مهاجم مربوط نمی گردد بلکه هافبک های پرسپولیس تنها توانسته اند چهار بار در طول 6 بازی، او را در موقعیت گلزنی قرار دهند. آماری که برای هافبک ها هم خوب نیست و نشان می دهد آنها هم هنوز نتوانسته اند آقای گل خود را برای گلزنی راه بیندازند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8964

به "علیپور تنها سه شوت به چارچوب زده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور تنها سه شوت به چارچوب زده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید