فلیک: در استفاده از موقعیت ها بهتر از دورتموند کار کردیم، درباره مصدومیت کیمیش نمی خواهم شایعه بسازم

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی بایرن مونیخ از بازی مردانش در دربی در کلاسیکر مقابل بوروسیا دورتموند ابراز خرسندی و از اظهارنظر درباره مصدومیت هافبک تیمش خودداری کرد.

فلیک: در استفاده از موقعیت ها بهتر از دورتموند کار کردیم، درباره مصدومیت کیمیش نمی خواهم شایعه بسازم

به گزارش خبرنگاران، هانسی فلیک پس از پیروزی 3 بر 2 شنبه شب بایرن مونیخ در خانه بوروسیا دورتموند در هفته هفتم بوندس لیگا، به خبرنگاران گفت: دو تیم یک بازی استثنایی را به نمایش گذاشتند و هر دوی آنها بازی باکیفیتی را ارائه کردند و موقعیت های زیادی هم داشتند. ما اما کمی برای استفاده از موقعیت های مان باانگیزه و مقابل دروازه حریف کارآمدتر بودیم.

فلیک اضافه کرد: بایرن قطعاً لیاقت کسب این پیروزی را داشت. دورتموند زمانی که ما مرتکب اشتباه می شدیم، بسیار خطرناک می شد. به همین دلیل ما مجبور بودیم که صبورانه و محتاطانه تر بازی کنیم و خب در این شرایط موقعیت های گلزنی هم کمتر می شود.

سرمربی بایرن مونیخ سپس به مصدومیت جوشوا کیمیش هافبک آلمانی تیمش پرداخت که پس از این اتفاق در دقیقه 36 بازی با یاری پزشکان تیم از زمین مسابقه خارج شد. گفته می شود که او از ناحیه زانو آسیب دیده و احتمالاً رباط پاره نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

فلیک اما از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری کرد و گفت: جوشوا همراه با ما به مونیخ برمی شود و آنجا معاینه خواهد شد. من هنوز نمی دانم وضعیتش چگونه است و نمی خواهم چیزی را هم پیش بینی کنم. باید صبر کنیم. نمی خواهم حرفی بزنم که به شایعات دامن بزند. او در پستی که بازی می نماید برای ما بازیکن بسیار مهمی است. علاوه بر ذهنیت تحسین برانگیزی که دارد، کیفیت بازی اش هم فوق العاده است. در نبود او کارمان سخت می شود، اما ما امروز هم بدون او مقابل دورتموندی که خوب بازی می کرد، توانستیم به هدف مان برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24606

به "فلیک: در استفاده از موقعیت ها بهتر از دورتموند کار کردیم، درباره مصدومیت کیمیش نمی خواهم شایعه بسازم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: در استفاده از موقعیت ها بهتر از دورتموند کار کردیم، درباره مصدومیت کیمیش نمی خواهم شایعه بسازم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید