لنوو لیجن 2 پرو با نمایشگر 144 هرتز و باتری 5500 میلی آمپر عرضه می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، طبق خبرهایی که به تازگی منتشر شده، 19 فروردین سال جاری (5 روز دیگر) قرار است از دومین مدل از گوشی گیمینگ لنوو تحت عنوان لنوو لیجن 2 پرو رونمایی گردد. بنابراین طبیعی است تا به این لحظه خبرهای زیادی در رابطه با این محصول منتشر گردد که این اتفاق هم افتاده. امروز هم در ادامه فرایند انتشار اطلاعات پیرامون این گوشی، خبری منتشر شد مبنی براینکه لنوو لیجن 2 پرو با نمایشگر 144 هرتزی و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی عرضه می گردد.

لنوو لیجن 2 پرو با نمایشگر 144 هرتز و باتری 5500 میلی آمپر عرضه می گردد

لنوو فعالیت زیادی در بخش گوشی های هوشمند ندارد اما سال گذشته گوشی گیمینگ بسیار زیبا، قدرتمند و باکیفیتی را راهی بازار کرد. سال جاری هم شرکت گوشی خاصی را با برند خود فراوری نکرد اما میخواهد بار دیگر از یک گوشی گیمینگ تحت عنوان لنوو لیجن 2 پرو رونمایی کند که گویا نسل بعدی مدلی است که سال گذشته عرضه شده بود.

لنوو امروز با انتشار تیزری از قابلیت ها و معینات فنی این گوشی گیمینگ خود پرده برداشت. با استناد به گفته های خود شرکت که خوشبختانه رسمی هم هستند، لنوو لیجن 2 پرو نمایشگری 6.92 اینچی با پنل E4 AMOLED خواهد داشت که رفرش ریت آن به عدد 144 هرتز می رسد. همچنین وضوح تصویر این نمایشگر هم +FHD است (2460 × 1080).

در جدیدترین خبر منتشر شده پیرامون این گوشی که باز هم توسط خود لنوو با کاربران به اشتراک گذاشته شده، شاهد این هستیم که این محصول به یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که کاربر می تواند آن را با شارژر 90 واتی بسیار سریع شارژ کند. اما معین نیست آیا فرایند شارژ گوشی باز هم به وسیله دو پورت USB-C که هر کدام امکان شارژ گوشی با سرعت 45 وات و در مجموع 90 وات را فراهم می کردند صورت می گیرد یا اینبار لنوو فکر دیگری در سر دارد.

مدتی قبل هم در رابطه با گوشی لنوو لیجن 2 پرو اطلاعاتی منتشر شده بود که از جمله مهم ترین آن ها می توانیم به سیستم خنک کنندگی دوگانه توربو و پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون 888 اشاره نمود. پیش از این هم شاهد حضور این گوشی در بنچمارک گیک بنچ با این پردازنده بودیم اما خود لنوو هم با انتشار تیزرهای مختلف این موضوع را تایید کرد. در رابطه با سیستم خنک کننده ای که وظیفه خنک سازی این پردازنده قدرتمند را بر عهده دارد هم باید بگوییم که این اولین باری است که در یک گوشی هوشمند، چه گیمینگ و چه معمولی از فن دوگانه استفاده می گردد. در نتیجه انتظار داریم این گوشی یکی از بهترین عملنمودها را در فرایند خنک سازی پردازنده از خود به نمایش بگذارد.

حضور این محصول اما در بنچمارک گیک بنچ، اطلاعات خوب دیگری را هم در رابطه با معینات این گوشی در اختیارمان قرار داد که از جمله آن ها می توان به تجهیز این گوشی به اندروید 11 به عنوان سیستم عامل پیش فرض و همچنین 16 گیگابایت حافظه رم اشاره نمود که البته در کنار 512 گیگابایت حافظه داخلی، قدرتمندترین مدل این محصول را تشکیل می دهد. دو مدل با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت هم در نظر گرفته شده که ظرفیت رم هر دو 12 گیگابایت است.

شاید لنوو لیجن 2 پرو بر خلاف گوشی نوبیا رد مجیک و راگ فون 5 آلتیمیت از 18 گیگابایت حافظه رم بهره نبرد اما وجود 2 گیگابایت حافظه رم بیشتر هیچ تأثیر خاصی در فرایند اجرا و تجربه بازی ها نخواهد گذاشت و کاربر با خیال راحت می تواند تجربه ای کاملا مشابه در تمامی این گوشی های گیمینگ داشته باشد. بدون اینکه مسئله ای از بابت ناتوانی محصول در انجام یک بازی پیش بیاید.

لنوو اعلام نموده میخواهد تا تاریخ 8 آوریل (19 فروردین) هر روز یک تیزر از این گوشی منتشر کند و طی آن قابلیت های مختلف گوشی گیمینگ خود را با کاربران به اشتراک بگذارد. بنابراین انتظار می رود تا 5 روز دیگر خبرهای بیشتری از لنوو لیجن 2 پرو بشنویم.

می توانید تیزرهایی که لنوو طی این چند روز منتشر نموده در زیر مشاهده کنید.

منبع: (2 , 1) GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30678

به "لنوو لیجن 2 پرو با نمایشگر 144 هرتز و باتری 5500 میلی آمپر عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو لیجن 2 پرو با نمایشگر 144 هرتز و باتری 5500 میلی آمپر عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید