تراشه گوشی Moto G51 5G آینده تغییر کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مشخصات گوشی هوشمند Moto G51 5G از طریق Geekbench فاش شده است.

تراشه گوشی Moto G51 5G آینده تغییر کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از جی اس ام ارنا، گوشی هوشمند Moto G50 5G چند هفته قبل در اواخر آگوست عرضه شد و به نظر می رسد موتورولا اکنون در حال کار روی جانشین آن است که Moto G51 5G نامیده می شود. این دستگاه آینده چند بنچمارک را امروز به خود دید و جایگاه خود را در پایگاه داده Geekbench به دست آورد.

فهرست مشخصات این گوشی به ما می گوید که موتورولا از تراشه MediaTek Dimensity 700 که در G50 استفاده کرده بود به تراشه Qualcomm SoC برای G51 تغییر رویه داده و شایعات حاکی از آن است که این تراشه اسنپدراگون 750 خواهد بود. همچنین این گوشی همچنان با 4 گیگابایت رم ارائه خواهد شد.

گوشی هوشمند Moto G51 5G اندروید 11 را اجرا می کند، پیش بینی می شود که یک گوشی سطح میانه با اندروید 12 در سال 2021 معرفی شود. این ها همه جزئیاتی است که فهرست بنچمارک در مورد Moto G51 5G به ما می دهد، بنابراین ما نمی دانیم که تغییرات دیگری در مقایسه با نسخه قبلی آن وجود دارد یا خیر.

همه ما می دانیم که چرخه های توسعه تلفن همراه طولانی است، اما با این وجود به نظر می رسد این نشت یا کمی زودرس است، یا موتورولا نمی خواهد زمان زیادی به G50 بدهد تا در بازار نامی برای خود دست و پا کند. اما آیا این می تواند به بحران تراشه فعلی (و در حال حاضر به ظاهر انتها ناپذیر) مرتبط باشد؟ به هر حال امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری در مورد G51 بدست آوریم.

بیشتر بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 38518

به "تراشه گوشی Moto G51 5G آینده تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشه گوشی Moto G51 5G آینده تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید